خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

هوشیاری مردم و ایستادگی نیروهای مسلح توطئه‌های دشمن را نقش برآب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۶۱۲

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با افتخار در مسیر ظهور گام برمی‌دارند، گفت: رفتار و فعالیت همه کارکنان در نیروهای مسلح گام‌هایی مقدس و بی‌نظیر و در مسیر سربازی امام عصر(عج) است.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم عهد سربازی که به صورت مشترک بین نیروهای مسلح در مسجد جمکران به میزبانی ارتش برگزار شد با گرامیداشت سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) و هفته دفاع مقدس اظهارداشت: باعث افتخار است که در چنین روز بزرگی در این مکان مقدس گرد هم آمده‌ایم تا با حضرت ولیعصر(عج) عهد و میثاق تبعیت و وفاداری ببندیم. وی افزود: این روز باعث برکت در مجموعه کشور و نیروهای مسلح خواهد بود و از امسال مراسم عهد سربازی به طور سالانه در تمام مجموعه‌های نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: از ارتش جمهوری اسلامی ایران که میزبان مراسم امسال بودند، تشکر می‌کنم.

سرلشکر باقری گفت: نگاه اسلام به آخر زمان و پایان تاریخ بشریت، نگاهی مقدس و سازنده است. در مکاتب دیگر نگاه‌های موهون، نامفهوم و خودساخته در این زمینه وجود دارد. در مکتب اسلام و قرآن اما پایان بشریت، پایانی همراه با امید، ایمان و اعتماد و ساخته عدالت گونه بشریت است و با قیام حضرت امام زمان(عج) صورت خواهد گرفت.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: این اراده خداوند است که مسیر اسلام ناب با وقوع انقلاب اسلامی تولدی تازه پیدا کند و در دوران امامین انقلاب با قدرت و استحکام پیش برود تا پرچم اسلام و انقلاب اسلامی را به دست حضرت ولیعصر(عج) بسپارد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی گامی اساسی در زمینه‌سازی ظهور امام زمان(عج) است، افزود: کسانی می‌توانند منتظر ظهور حضرت مهدی(عج) باشند که خود صالح باشند. در این ۴۵ سال، ملت ایران، ایثارگران و رزمندگان نشان دادند چنین امتی برای امام زمان(عج) خواهند بود؛ امتی که در تمام برهه‌های تاریخی این سرزمین بپا خواستند، در کنار امامین انقلاب ایستادند، از هیچ حادثه‌‌ای نهراسیدند، جان را به کف گرفتند و موجبات قدرت نظام اسلامی را روز به روز بیشتر از گذشته فراهم کردند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به معنای انتظار اشاره کرد و گفت: انتظار به معنای ایمان، اعتقاد، حرکت جهادی، تلاش خستگی‌ناپذیر، ایثار، فداکاری و کسب آمادگی است. ملت و امتی که منتظر واقعی است، نمی ‌تواند در برابر ظلم و جور سکوت کند. انقلاب اسلامی در برابر ظلم و ستم ایستاد و نگاه مبارزه با ظلم و ستم تا زمان قیام حضرت ولیعصر(عج) باقی خواهد ماند.

سردار سرلشکر محمد باقری افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با افتخار در مسیر ظهور گام برمی‌دارند.رفتار و فعالیت همه عزیزان در نیروهای مسلح گام‌هایی مقدس و بی‌نظیر است. هر روز صبح که شما عزیزان گام در میدان گذاشته و در مسیر آماده‌سازی نیروهای مسلح، دفاع از مرزها و امنیت کشور فعالیت می‌کنید، گامی در مسیر سربازی امام عصر(عج) برداشته‌اید.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران اقتداری بی‌نظیر نسبت به گذشته پیدا کرده است. روزی دشمنان جرات تهاجم نظامی به این کشور پیدا کردند و ما نگران سقوط خوزستان بودیم اما امروز با قدرت و اقتدار نیروهای مسلح، دشمنان جرات تهاجم و تجاوز نظامی ندارند و فکر تهاجم به کشور ما را کنار گذاشته‌اند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه امنیت کشور مثال زدنی است، اظهارداشت: در روزهای گذشته مگر وعده نداده بودند که ایران را به آشوب می‌کشند و یک سال شبانه روز تلاش کرده بودند تا کشور را با آشوب مواجه کنند. هوشیاری ملت بزرگ، استحکام جمهوری اسلامی و پایمردی نیروهای مسلح ما در سراسر کشور باعث شد که نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شود.

سردار سرلشکر محمد باقری با اشاره به مسئولیت نیروهای مسلح در تامین امنیت بیان‌داشت: ارتش‌، ‌سپاه پاسداران، فراجا‌ و بسیج قهر‌مان ‌با پشتیبا‌نی وزارت دفاع‌، بدنه یکپار‌چه‌ای را ‌برای امنیت و دفاع از ایر‌ان تشکل ‌داده‌اند و ثمره امروز آن ایجاد بستر امن برای توسعه و پیشرفت کشور، زندگی آرام مردم و مقدمه‌ای برای قیام امام زمان(عج) خواهد بود.

وی ادامه داد: ما امروز گردهم آمدیم تا عهد ببندیم که راه دفاع مقدس و شهدا را ادامه خواهیم داد و توان دفاعی و نظامی کشور را روز به روز بالاتر خواهیم برد. مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) انتظار فرج را به عنوان آماده باش تعبیر کردند و آماده‌باش برای نیروهای مسلح مفهوم آشنایی دارد.

آماده‌باش یعنی هر لحظه دستمان بر ماشه و چشم‌مان روی صفحه رادار است تا توطئه‌ای کشور را تهدید نکند و دشمنان هوس و فکر تهاجم و تخریب امنیت ما را پیدا نکنند.

سردار سرلشکر محمد باقری در پایان اظهارداشت: ما عهد می‌بندیم؛ عهدی ناگسستنی، الهی و قرآنی تا حداکثر تلاش‌مان را کرده تا در زمره صالحان باشیم. عهد می‌بندیم با دشمنان اسلام سازش نکنیم؛ در مقابل دشمنان محکم ایستاده، از مستضعفان و مظلومان دفاع کنیم و در مسیر ارزشمند گام دوم انقلاب اسلامی با تمام توان حرکت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز