خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

بهره‌گیری از تجارب دفاع مقدس برای مقابله با چالش‌ها / هیچ قدرتی جرأت تعدی به ایران اسلامی را ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۴۸۴

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به نهادینه شدن فرهنگ ایثار و فداکاری در نیروهای مسلح، گفت: برای مقابله با چالش‌های پیش‌روی نظام اسلامی نیازمند بهره‌گیری از تجارب دوران دفاع مقدس هستیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ محمد اکرمی‌نیا معاون‌هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، با بیان اینکه فرهنگ ایثار، فداکاری، وحدت و همکاری در نیرو‌های مسلح نهادینه شده است، اظهارداشت: فرهنگ دفاع مقدس در مقاطع مختلف همواره به یاری ما آمده و ما پس از دوران جنگ تحمیلی از این فرهنگ در مقابله با تروریست‌ها در سطح منطقه بهره گرفتیم.

امیر سرتیپ اکرمی‌نیا با تأکید بر اینکه از فرهنگ دفاع‌مقدس در خدمات‌رسانی به مردم در زمان وقوع بلایای طبیعی و همچنین مقابله با گروهک‌های تروریستی بهره گرفتیم، افزود: با تأسی از فرهنگ دفاع مقدس توانستیم کشور را از گزند دشمنان حفظ کنیم و قدرت نظامی و دفاعی کشور را ارتقاء ببخشیم.

معاون‌هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: کشورمان به برکت فرهنگ دفاع‌مقدس به سطح بازدارندگی مطلوبی رسیده و هیچ قدرتی جرأت تجاوز و تعدی نسبت به خاک مقدس کشورمان را ندارد.

وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از درس‌های دفاع مقدس و لزوم بکارگیری آن‌ها گفت: برای مقابله با چالش‌های پیش روی نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز به استفاده از تجارب دوران دفاع مقدس داریم و با ارتقای آگاهی و بصیرت و بکارگیری آموزه‌های دفاع‌مقدس در جامعه، می‌توانیم توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

امیر سرتیپ اکرمی‌نیا به تحریم‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: ملت با بصیرت ایران با مقاومت توانستند تحریم‌های دشمنان را خنثی کنند و امروز شاهد گشایش در وضعیت اقتصادی و توسعه سیاست خارجی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز