خبرگزاری کار ایران

فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع):

استکبار جهانی با تهاجم ترکیبی خود، درصدد ضربه زدن به ایران اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۲۲۰

امیر سرتیپ دوم مهدوی گفت: استکبار جهانی با تهاجم ترکیبی خود، درصدد ضربه زدن به ایران اسلامی است و بایستی با ایمان راسخ، انضباط و اخلاق اسلامی در مقابل آن‌ها ایستاد.

به گزارش ایلنا،  امیر سرتیپ دوم علی مهدوی فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) در جمع دانشجویان بیست و یکمین دوره جامعه‌پذیری نظامی مشترک دانشگا‌ه‌های افسری ارتش در مرکز آموزش ۰۱ شهیدان سرباز نزاجا گفت: روحیه جهادی و سلحشوری، مولفه‌هایی است که می‌تواند هر تهدیدی را تبدیل به فرصتی ارزنده کند.
فرمانده دانشگاه امام علی(ع) خطاب به دانشجویان، افزود: نباید فراموش کنید که شان و منزلت نظامی‌گری در دستان شما عزیزان است و تنها راه ارتقاء این عنصر ارزشمند وفاداری به قوانین و وظیفه‌شناسی و مسئولیت‌پذیری است.
وی اضافه کرد:  شما جوانان همان وارثان پرچم سه رنگ انقلاب هستید. کسانی که جان‌شان را فدای ملّت و میهن می‌دانند و در راه سربلندی آن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.
فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) با تأکید بر افزایش فراست و کیاست در مذاکره با دشمنان خاطر نشان کرد: استکبار جهانی با تهاجم ترکیبی خود، درصدد ضربه زدن به ایران اسلامی است و بایستی با ایمان راسخ، انضباط و اخلاق اسلامی در مقابل آن‌ها ایستاد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز