خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی اربعین سیلی محکمی به دهان دشمنان نظام و انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۵۰۷

حجت الاسلام جلیلی‌صفت گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی عظیم اربعین‌حسینی سیلی محکمی به دهان دشمنان نظام و انقلاب و رزمایشی برای ظهور امام عصر(عج) است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام احمد جلیلی‌صفت جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم اربعین‌حسینی اظهارداشت: عشق و علاقه به اباعبدالله الحسین(ع) در راهپیمایی عظیم اربعین‌حسینی تجلی پیدا کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین جلیلی صفت ادامه داد: حضور در راهپیمایی اربعین‌حسینی در بین همه مردم اهمیت بالایی دارد و در ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز استقبال پرشوری از بزرگترین راهپیمایی جهان داشتیم.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به بصیرت و آگاهی مردم اشاره کرد و افزود: ملت شریف ایران به این آگاهی رسیدند که راهپیمایی عظیم اربعین‌حسینی رزمایشی برای ظهور امام عصر(عج) است.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی عظیم اربعین سیلی محکمی به دهان دشمنان نظام و انقلاب است، یادآور شد: حماسه عاشورای حسینی در راهپیمایی اربعین‌حسینی تجلی پیدا کرده و این حضور پرشور اقشار مختلف جامعه توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز