خبرگزاری کار ایران

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور؛

۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر واریز شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۳۷۱

در کمتر از ۳ ماه از سفر رئیس سازمان بازرسی کل کشور به استان سمنان و با پیگیری‌های صورت گرفته سازمان بازرسی، سازمان برنامه و بودجه، ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر واریز کرد.

به گزارش ایلنا،‌در جریان سفر خدائیان به استان سمنان در سوم خردادماه امسال، معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی مامور بررسی مشکلات بیمارستان کوثر شد.

ایروان مسعودی اصل با بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان کوثر، در جریان مشکلات ساختمان نیمه کاره مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان این مرکز آموزشی و درمانی قرار گرفت.

معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی در این سفر طی تماس تلفنی با مسئولان وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه، مشکل تخصیص بودجه برای راه اندازی مرکز جامع سرطان بیمارستان کوثر سمنان را پیگیری کرد که در پی این تماس مسئولان سازمان برنامه و بودجه وعده دادند بودجه مورد نیاز را تامین کنند.

بر اساس این گزارش، با پیگیری‌های صورت گرفته از ناحیه سازمان بازرسی، در کمتر از ۳ ماه از سفر استانی خدائیان به استان سمنان، سازمان برنامه و بودجه ۱۵ میلیارد تومان به حساب بیمارستان واریز کرد تا در تکمیل مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر تسریع صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز