خبرگزاری کار ایران

بازدید وزیر امور خارجه مالزی از مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۲۲۵

وزیر امور خارجه مالزی از مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت خارجه دیدار و همکاری‌های دوجانبه ایران و مالزی در زمینه‌های مطالعاتی، اندیشکده‌ای، دانشگاهی و گسترش همکاری‌ها در زمینه اسناد و برگزاری نمایشگاه اسناد روابط دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، زمبری عبدالقادر، وزیر امور خارجه مالزی که به تهران سفر کرده است، ضمن بازدید از مرکز اسناد وزارت امور خارجه، با محمد حسن شیخ الاسلامی، رئیس مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امورخارجه دیدار و گفت‌وگو کرد. 

در این دیدار همکاری‌های دوجانبه ایران و مالزی در زمینه‌های مطالعاتی، اندیشکده‌ای، دانشگاهی و گسترش همکاری‌ها در زمینه اسناد و برگزاری نمایشگاه اسناد روابط دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

زمبری عبدالقادر، وزیر امور خارجه مالزی همچنین در این دیدار همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های اندیشکده‌ای و علمی را مهم ارزیابی و بر آمادگی مالزی برای بررسی راه‌های ارتقای همکاری‌های فیمابین به خصوص تقویت همکاری با موسسه دیپلماتیک و روابط خارجی (IDFR) و موسسه مطالعات راهبردی و بین‌المللی (ISIS) مالزی تأکید کرد.

در این چارچوب دو طرف توافق کردند که تفاهم‌نامه جامع مشترک همکاری در زمینه‌های علمی، اندیشکده‌ای و اسنادی در آینده نزدیک میان دو طرف به امضا برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز