خبرگزاری کار ایران

امیر حاتمی در پیامی روز صنعت دفاعی را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۰۴۷

امیر سرتیپ امیر حاتمی، مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش در پیامی به امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح فرارسیدن روز صنعت دفاعی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

برادر ارجمند امیر سرتیپ دکتر محمدرضا آشتیانی

 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سلام علیکم؛

فرا رسیدن ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی نماد خودباوری، خودکفایی و اعتماد به سرمایه‌های انسانی و ظرفیت‌های سرشار ملی را که الهام یافته از شعار و اندیشه متعالی «ما می‌توانیم» و «مدیریت جهادی و انقلابی» امامین انقلاب اسلامی است، تبریک و تهنیت می‌گویم.

متخصصان، دانشمندان و کارکنان متعهد، مجرب و خلاق وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در طول ۴۴ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی با عزمی جزم و اراده‌ای پولادین با قطع هرگونه وابستگی به دو بلوک شرق و غرب ثابت کردند که ملت بزرگ ایران اسلامی می‌تواند در سخت‌ترین برهه‌های تاریخی و مواجهه و رویارویی همه جانبه «سخت و نرم» با نظام سلطه و قدرت‌های شیطانی، قله‌های افتخار و عزت را در مظلومیت و گمنامی فتح نموده و با خلق علم، دانش و فناوری و توان طراحی‌های کاملاً بومی و پیچیده، پیشرفته‌ترین تسلیحات و تجهیزات نظامی و دفاعی در تراز جهانی در حوزه‌های رزم زمینی، هوایی، دریایی، الکترونیک، اپتیک، موشکی، راداری، پدافندی و... را برای دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران، با تکیه به فکر و اندیشه جوان ایرانی تولید و به سازمان رزم نیروهای مسلح ملحق نموده و به دلیل قابلیت‌های فناورانه، متقاضیانی از دولت‌ها در اقصی نقاط جهان را پیش رو دارد.

بی‌تردید امنیت پایدار، ثبات، قدرت بازدارندگی و آمادگی دفاعی در برابر هرگونه تهدیدات، مرهون رزمندگان غیور و جان برکف و صنعت دفاعی رشد یافته در دامان انقلابی است که خون پاک و مطهر شهدای عظیم الشأنی همچون سه وزیر شهید، دکتر مصطفی چمران، سرلشکر جواد فکوری و سرلشکر سید موسی نامجو، آن را آبیاری و بیمه کرده است.

 فرصت را مغتنم دانسته یکبار دیگر خالصانه ترین سلام ها و درود های خود را به روح پاک و مطهر امام شهیدان، شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعین حرم به ویژه سیدالشهداء مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی و دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور دکتر محسن فخری زاده و ۱۱۰۰ شهید پرافتخار و سرافراز صنعت دفاعی که پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی، مدیون این به اوج رسیدگان آسمانی است، نثار می‌کنم .

مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ ستاد امیر حاتمی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز