خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

دشمن قصد دارد با سوءاستفاده از عواطف جوانان، امنیت جامعه را خدشه‌دار کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۸۶۹

حجت‌الاسلام محمدحسنی با تاکید بر اینکه بسترسازی ظهور با تربیت نیروهای ولایی پیوند خورده است، گفت: مهم‌ترین رسالت مراکز آموزشی، تربیت رزمندگان آماده ظهور است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع اساتید و مربیان بیست و یکمین دوره جامعه‌پذیری دانشگاه‌های افسری ارتش در مرکز آموزش ۰۱ شهیدان سرباز نزاجا، با بیان اینکه استفاده از جنگ نرم برای تاثیر بر اذهان مردم به ویژه جوانان گفت: دشمن قصد دارد با توطئه‎پراکنی و سواستفاده از عواطف جوانان، امنیت جامعه را خدشه‌دار کند تا بتواند به اهداف شوم خود دست یابد.

وی با بیان این که دوران سربازی، بسیار مقدس و آموزنده است، اظهار داشت: مهم‌ترین رسالت مراکز آموزشی نیروهای مسلح، تربیت رزمندگان آماده ظهور است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: بسترسازی ظهور منجی عالم بشریت با تربیت نیروهای ولایی پیوند خورده است، از این رو ارتش جمهوری اسلامی ایران با کادرسازی مطلوب و ساخت نیروی انسانی معتقد و کارآمد، سعی در تحقق این مهم دارد. استفاده از اساتید و مربیان آموزش‌دیده و مهدوی نیز در راستای تحقق ترییت نیروی انسانی در تراز ولایت است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ اصیل دفاع مقدس در میان سربازان عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس، ۴۸ هزار شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده که بخش اعظم آن‌ها سربازانی بوده‌اند که جوانان امروزی جاپای آن‌ها گذاشته‌اند.

وی با تاکید بر استفاده مفید از دوران خدمت مقدس سربازی بیان داشت: دشمنان به هیچ عنوان نمی‌خواهند تا جوانان این مرزوبوم از این فرصت طلایی استفاده کنند چرا که این نیروی انسانی قدرت‌مند می‌تواند علاوه بر قطع دست دشمنان، به پیشرفت روزافزون کشور کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز