خبرگزاری کار ایران

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خطاب به اهل منبر و وعظ:

تحرکات، توطئه‌ها و حیله‌های استکبار را برای مردم تبیین کنید

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۳۶۱

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی ایام سوگواری امام حسین(ع) را زمینه ساز حرکت تکاملی اسلام حسینی و جهاد تبیین دانست و اظهار امیدواری کرد در روشنگری‌های منبر و وعظ، همه آنها که در کار تبلیغ و ترویج هستند، تحرکات، توطئه‌ها و حیله‌های استکبار و دشمنان اسلام و ایران اسلامی را برای مردم تبیین کرده و اثرات انقلاب اسلامی و سبک زندگی حسینی و زینبی را برای آنها توضیح دهند.

به گزارش ایلنا، اسدالله بادامچیان ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان تاکید کرد: این روشنگری به ویژه برای نسل جوان و بانوان که استکبار و عوامل منحرف داخلی برای این بخش عظیم اجتماع طرح‌های خبیثانه و زشتی را به اجرا گذاشته‌اند، اهمیت بیشتری دارد.

وی حضور عظیم‌تر از هر سال مردم در عزاداری‌ها به ویژه نوجوانان و جوانان را نشانه اقتدار نظام و هراس دشمنان بشریت دانست که مکر آنها به جایی نمی‌رسد و زیانکارترین می‌شوند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در ادامه اهانت و جسارت وقیحانه اخیر به قرآن مجید را محکوم کرد و گفت: قرآن کلام خداوند قاصم الجبارین است که کوبنده و درهم شکننده ستمگران و زورگویان است و هر اندازه آنها در کینه ورزی و خصومت با قرآن کار کنند بیشتر سقوط کرده و در قعر ذلت فرو می‌روند.

بادامچیان با بیان اینکه قرآن نور است و شیاطین و بی‌خدایان نمی‌توانند نور خدا را خاموش سازند تاکید کرد: اهانت به کتاب آسمانی میلیون‌ها مسلمان که دلیل ضعف و زبونی استکبار و مستکبرین سلطه‌گر جهانی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز