خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت حجت‌الاسلام حاج علی اکبری در پی درگذشت آیت‌الله صانعی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۹۸۲

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پی درگذشت آیت‌الله حسن صانعی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام به شرح زیر است:‌ 

درگذشت یار دیرین و محبوب امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، عالم مجاهد خدوم، آیت‌الله آقای حاج شیخ حسن صانعی موجب تأسف و تأثر است.

آن روحانی مبارز از اوان جوانی در خدمت امام و نهضت امام و ترویج فرهنگ مبارزه و جهاد بود و در این راه با صدق و اخلاص، گمنامانه گام برداشت و از هیچ کوششی در این مسیر نورانی فروگذار نکرد.

مجاهدت‌های ارزشمند آن مرحوم در بنیاد پانزده خرداد در خدمت به محرومان و مستضعفان باقیات الصالحات ایشان است.

حضور فعال و موثر در دبیرخانه مرکزی ائمه جمعه و سپس در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با حکم امام عزیز و رهبر حکیم انقلاب، در بیش از دو دهه از جمله خدمات و حسنات ماندگار ایشان است.

اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم شورای سیاستگذاری و نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه سراسر کشور، فقدان این یار صادق انقلاب و نظام را به علاقمندان و وابستگان آن فقید سعید به ویژه خانواده مکرم ایشان تسلیت می‌گویم و در ایام سوگ و عزای سید و سالار شهیدان برای ایشان غفران واسعه الهی و علوّ درجات را تمنّا می‌کنم.

محمدجواد حاج علی اکبری 

۱۴۰۲/۴/۳۱

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز