خبرگزاری کار ایران

نشست هم‌اندیشی معاون اول قوه‌ قضائیه و رئیس و معاونان سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۷۸۵

نشست هم اندیشی با حضور حجت الاسلام مصدق و ذبیح‌الله خداییان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور و تعدادی از معاونانش برگزار شد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز نشست هم اندیشی با حضور حجت‌الاسلام مصدق و ذبیح الله خداییان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور و تعدادی از معاونانش برگزار شد.
 
در این نشست هادی، معاون راهبردی و مدیریت منابع و سعید شهیادی مدیرکل برنامه ریزی و بودجه حضور داشتند.
 
حجت الاسلام والمسلمین مصدق در ابتدای این نشست بیان کرد: در راستای نظارت عالیه معاونت اول بر معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه علاوه بر جلسات هفتگی شورای معاونان قوه قضائیه، بنا داریم نشست‌ها و جلسات منظم با روسأی مراکز و سازمان‌های تابعه داشته باشیم.
 
معاون اول قوه قضاییه گفت: در راستای تشکیل جلسه ویژه با سازمان‌های تابعه، در اولین جلسه از رییس و معاونان سازمان بازرسی کل کشور دعوت کردیم تا اقدامات انجام شده در راستای سندتحول و سایر اقدامات ابتکاری خود را مطرح کنند.

در ادامه جلسه، رئیس سازمان بازرسی کل کشور به ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات صورت گرفته در این سازمان پرداخت.
 
وی در سخنان خود به ۴ هدفی که سازمان بازرسی کل کشور در دوره تحول و تعالی در دستورکار قرارداده اشاره کرد و گفت: پیشگیری از جرایم و سوءجریانها، نظارت الکترونیک هوشمند، برخورد قاطع با مفاسد و حمایت از کارگزاران سختکوش و پرتلاش اهم این موارد بوده است.
 
خدائیان در ادامه به بیان گزارش تحلیلی و آماری از بازرسی‌های دوره ای، بازرسی‌های فوق العاده و بازرسی‌های ویژه پرداخت و افزود هم در زمینه بازرسی و هم در زمینه هشدار و اخطار به دستگاه‌ها و همچنین تعامل و هم اندیشی با دستگاه‌های اجرایی، فعالیت سازمان بازرسی مثبت و روبه رشد بوده است.

در پایان این نشست، حجت الاسلام والمسلمین مصدق با تشکر از گزارشی که رییس سازمان بازرسی در جلسه ارائه و مطرح کرد، گفت: وقتی عملکرد سازمان بازرسی کل کشور در سال‌های اخیر را با سال‌های گذشته مقایسه
می‌کنیم متوجه پیشرفت جهشی این سازمان می‌شویم.
 
وی افزود: راه اندازی سامانه‌های الکترونیکی و استفاده از آن‌ها جهت پیشبرد امور در سازمان بازرسی کل کشور اقدام شایسته‌ای است که صورت گرفته است.
 
معاون اول قوه قضاییه گفت: با توجه به عملکرد و تکالیفی که هرساله به قوه قضاییه اضافه می‌شود، باید بودجه لازم هم برای امور جدید دیده شود، در این خصوص مشکل جدی داریم و جلسات متعددی با دولت داریم که انتظار داریم این مسایل دیده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز