خبرگزاری کار ایران

روحانی در جلسه با استانداران دولت یازدهم و دوازدهم:

حداقل یک بار هم شده برای دو، سه سال صداوسیما را ملی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۲۷۳

رئیس جمهور پیشین کشورمان گفت: حداقل یک بار هم شده برای دو، سه سال صداوسیما را ملی کنند. از همه گروه‌ها و جناح‌ها دعوت کنند تا نظراتشان را بیان کنند. صداوسیما در قانون اساسی دو وظیفه بیشتر ندارد: آزادی بیان و نشر افکار. همه مردم که یک فکر و سلیقه ندارند. صداوسیما باید جایی باشد که همه بتوانند حرفشان را بزنند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسن روحانی در جلسه با استانداران دولت خود گفت: ۵ ماه از تنش و اعتراض گذشت. در این پنج ماه چه کار کردیم؟ اینکه در خیابان تنش نباشد یا اسکات مردم کافی است؟ هدف این است که مردم راضی باشند. رضایت مردم چگونه به دست می‌آید؟ باید دنبال راه‌حل برویم و از مردم و صاحبنظران دعوت کنیم نظراتشان را بگویند.

وی افزود: حداقل یک بار هم شده برای دو، سه سال صداوسیما را ملی کنند. از همه گروه‌ها و جناح‌ها دعوت کنند تا نظراتشان را بیان کنند. صداوسیما در قانون اساسی دو وظیفه بیشتر ندارد: آزادی بیان و نشر افکار. همه مردم که یک فکر و سلیقه ندارند. صداوسیما باید جایی باشد که همه بتوانند حرفشان را بزنند. قانون اساسی دو شرط ذکر کرده است: موازین اسلامی و مصالح ملی. این دو را باید مراعات کنیم. ازصداوسیما استفاده کنیم و مردم را بیاوریم. حکومت که ۳ میلیون یا ۵ میلیون نفر نیستند، ما همه ۸۵ میلیون کنار هم هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز