خبرگزاری کار ایران

عارف:

مجمع وزرای ادوار بعد از انقلاب وزن خوبی در بین تشکل‌های مردم نهاد دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۳۴۱

رییس مجمع وزرای ادوار بعد از انقلاب گفت: مجمع وزرای ادوار بعد از انقلاب وزن خوبی در بین تشکل‌های مردم نهاد دارد و باید یک همکاری جدی‌تر بعد از کرونا صورت گیرد و با شرایطی که داریم باید یک خیزش جدی در جهت توسعه کشور داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا عارف در مجمع وزرای بعد از انقلاب گفت: در مجمع وزرای ادوار گزارش‌هایی در حوزه‌های مختلف ارائه و بررسی شد؛ تحلیل نسبتا جامعی از گسست نسلی کشور تهیه شد. دولت سیزدهم یک سند تحول ارائه داد که در مجمع بررسی شد.

رئیس مجمع وزرای ادوار بعد از انقلاب بیان کرد: لایحه برنامه‌ هفتم توسعه از سوی رئیس جمهور تقدیم هیات رئیسه شد که بنا شد برنامه در یک کارگروه بررسی شود.

وی افزود: بحث جدی درباره حذف ارز‌های ترجیحی، موضوع روی کار آمدن طالبان و تهدیدهای جدی آن‌ها و مساله مهاجرت در دبیرخانه مجمع مورد صورت گرفت.

عارف بیان کرد: بحث‌های تخصصی که در دبیرخانه مطرح می‌شد باید در کمیسیون‌های تخصصی مطرح می‌شد که این کار صورت نگرفت و امیدواریم در دوره جدید این اتفاق بیفتد.

وی خاطرنشان کرد: در دبیرخانه بحث جدی آکادمی حکمرانی مطرح شد که بنا شد با ظرفیت‌خوبی که در اختیار مجمع است ما یک کار خوب آکادمیک را با ۲ دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه تهران انجام دهیم و خروجی‌هایی هم تاکنون داشته‌ایم.

رئیس مجمع وزرای ادوار بعد از انقلاب افزود: از نهادها و دستگاه‌هایی که با ما کمک و همکاری داشتند و از اعضای هیات مدیره تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: مجمع وزرای ادوار بعد از انقلاب وزن خوبی در بین تشکل‌های مردم نهاد دارد و باید یک همکاری جدی‌تر بعد از کرونا صورت گیرد و با شرایطی که داریم باید یک خیزش جدی در جهت توسعه کشور داشته باشیم. انتظار داریم دستگاه‌های حاکمیتی و حکومتی همکاری داشته باشند. ما بارها اعلام آمادگی برای همکاری کرده‌ایم و این کار قطعا به نفع کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز