خبرگزاری کار ایران

منتظری:

دستگاه قضایی وظیفه خود می‌داند که از رشد تولید حمایت کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۷۴۶

دادستان کل کشور گفت: دستگاه قضایی وظیفه خود می‌داند که از رشد تولید حمایت کند و از قرار دادن ظرفیت دادستانی کل و دادستان‌های استان‌ها برای رفع موانع تولید بهره ببرد.

به گزارش ایلنا، جلسه شورای اداری و مراسم تجلیل از اساتید و معلمان منطقه آزاد ماکو به صورت مشترک با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور، برگزار شد.

این‌ مراسم، با حضور ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، گروسی مدیر عامل منطقه آزاد ماکو، مدیران اداری و تعدادی از معلمان و اساتید دانشگاه عصر در محل سالن همایش‌های منطقه آزاد ماکو برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در این جلسه که ششمین برنامه کاری خود در سفر به منطقه آزاد ماکو بود، بیان کرد: وضعیت کشور امروز بسیار خطیر و حساس است و پس از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد رشد و پیشرفت‌های چشمگیری هستیم و این پیشرفت درحالی بوده که از تاریخ پیروزی این انقلاب اگر کتاب قطور آن را ورق بزنیم روزی را نمی‌توان پیدا کرد که خالی از توطئه دشمنان خارجی و عناصر سرسپرده داخلی باشیم.

وی ادامه داد: پس از اینکه دشمن نتوانست در جنگ این انقلاب را شکست دهد در چند نقطه متمرکز شده و برنامه ریزی می‌کند. ولی مردم بیدار، هوشیار و همیشه در صحنه ایران توطئه‌های آنان را یکی بعد از دیگری نقش بر آب می‌کنند.

دادستان کل کشور افزود: یکی از اهدافی که دشمن امروز در دستور کار قرار داده، بحث اقتصاد و معیشت مردم است، البته بخش بزرگی از مشکلات اقتصادی جهانی است و بخشی دیگر به تحریم‌های ظالمانه دشمنان بر می‌گردد و بخشی دیگر مربوط به نابسامانی‌ها و مدیریت‌های ضعیفی است که در سال‌های قبل شاهد آن بودیم.

وی‌تاکید کرد: امروز کشور در جنگ اقتصادی قرار دارد و تیم اقتصادی کشور که می‌خواهد این جنگ را مدیریت کند باید لباس رزم بپوشند و ریل گذاری که برای اقتصاد می‌شود باید متناسب با شرایط جنگ اقتصادی باشد نه شرایط عادی و تک تک افراد جامعه نیز باید تکلیف و وظیفه خود را بدانند و همه در اجرای فرمان مقام معظم رهبری بکوشند.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی نیز وظیفه خود می‌داند که از رشد تولید حمایت کند و از قرار دادن ظرفیت دادستانی کل و دادستان‌های استان‌ها برای رفع موانع تولید بهره ببرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در ادامه صحبت‌های خود به نقش و جایگاه معلم پرداخت و خطاب به معلمین و اساتید حاضر در جلسه اظهار کرد: معلم همه پیامبران عظیم الشان ذات خداوند است و معلم بشر پیامبر اکرم (ص) است و شما کار مقدس تعلیم و تربیت کودکان و نسل‌های آینده را بر عهده دارید اجر و ثواب بی حد و حصری در نزد پروردگار دارید.

وی افزود: امروزه که یکی از مهمترین حربه‌های دشمن حمله به اعتقادات و فرهنگ مردم ایران است و تلاش دارد هویت اسلامی و ایرانی ملت را از آن‌ها بگیرید، شما معلمین و اساتید می‌توانید با تعمیق فرهنگ ایرانی اسلامی این توطئه دشمنان را نیز نقش بر آب کنید.

گروسی مدیر کل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در ابتدای جلسه ضمن خوشامدگویی با بیان اینکه یکی از مسئولیت‌هایی که دادستان کل کشور دارند دبیر اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه است، فلسفه حضور ایشان در منطقه آزاد ماکو در سالی که مزین به فرمان مهار تورم و رشد تولید مقام معظم رهبری می‌باشد آشنایی نزدیک ایشان از منطقه و استفاده از ظرفیتشان در رونق و رشد تولید آن با همدلی مسئولان است. 

در پایان این مراسم از معلمین و اساتید نمونه منطقه آزاد ماکو توسط حجت الاسلام والمسلمین منتظری تجلیل به عمل آمد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز