خبرگزاری کار ایران

دادستان کل کشور:

ادعای علیرضا بیگی درباره وزیر صمت فاقد اسناد و مدارک مثبته بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۲۳۴

دادستان کل کشور تاکید کرد: بر اساس گزارش هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس ادعای احمد علیرضا بیگی فاقد اسناد و مدارک مثبته است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور در رابطه با وضعیت رسیدگی به موضوع ادعای احمد علیرضا بیگی یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر واگذاری خودرو به نمایندگان مجلس گفت: به دنبال شکایت فاطمی امین، وزیر سابق وزارت صنعت، معدن و تجارت در رابطه با ادعاهای احمد علیرضا بیگی، نماینده مجلس شورای اسلامی درخصوص واگذاری خودرو به تعدادی از نمایندگان مجلس، موضوع به معاونت مربوطه در دادستانی کل کشور برای رسیدگی ارجاع داده شد. در همین راستا منتظر اعلام نظر هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس بودیم.

وی با بیان اینکه امروز نظر هیات نظارت بر نمایندگان مجلس به دادستانی کل کشور واصل شد، اظهار داشت: بر اساس گزارش هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس، ادعای احمد علیرضا بیگی فاقد اسناد و مدارک مثبته است.

وی ادامه داد: به دنبال شکایت وزیر سابق وزارت صنعت، معدن و تجارت و گزارش هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس، موضوع برای پیگیری و رسیدگی قانونی به دادستانی تهران ارجاع داده شد تا مراحل قضایی آن طی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز