خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی هوایی ارتش روز معلم را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۷۷۶

امیر سرتیپ واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش با صدور پیامی ضمن گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری، فرا رسیدن روز معلم را به معلمان تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 ن والقلم و ما یسطرون

 خداوند سبحان به آدم ابوالبشر اسماء الحسنی را آموخت تا او را بر فرشتگان برتری دهد و این گونه شان آموزگار را به فرزندان آدم یادآور شود.

۱۲ اردیبهشت روز معلم، روز راهبران و راز آموزانی است که اسرار عالم روحانی و چیستی عظیم هستی را زبان ساده ترجمه نمودند بند و چراغ اندیشه را در پیش پای نوجویان برافروختند.

 جان آدمی برای بالندگی و برومندی ناگزیر از دست یازیدن به دامان پیامبران وحی و پیام آوران عقل است.

 آموزگاران و معلمان، رسول عقل و راهگشایان طریق بلند تعالی آدمی هستند تا دستان کوتاه خاکیان را با دستیاری خرد به آستان بلند روحانیان برسانند و این امر، میسر نیست مگر به دلسوزی و مراقبت و همیاری و ادب.

 نیروی هوایی مدیون معلمانی است که دل در گرو سربلندی و آزادی این سرزمین داشته و دارند تا امتداد افق روشن جمهوری اسلامی ایران در مسیر شکل گیری تمدن نوین اسلامی به طلوع خورشید یگانه منجی عالم بشریت و وعده صادق حکومت مستضعفان بیانجامد.

 در این روز خجسته برای همه معلمان سرزمین‌مان بویژه پیشکسوتان ارجمند و فداکاری که خاک پاک وطن، بوسه بر گام مروت‌شان می‌زند، از خداوند متعال طول عمر قرین صحت و سلامت مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش
سرتیپ خلبان حمید واحدی
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز