خبرگزاری کار ایران

آملی لاریجانی:

جلسات هماهنگی مجمع و مجلس در بازه‌های زمانی معین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۶۸۶

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مقرر شد جلسات هماهنگی مجلس و مجمع به صورت مستمر برگزار شود، گفت: تلاش خواهیم کرد در بازه های زمانی معین و کوتاهی این جلسات را برگزار کنیم.

به گزارش ایلنا، صادق آملی لاریجانی در حاشیه برگزاری مشترک امروز مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران، گفت: موضوعاتی مانند رفت و آمد مصوبات میان مجمع تشخیص مصلحت، هیأت عالی نظارت و شورای نگهبان در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت، لذا در این جلسه تلاش شد برخی از ابهامات برطرف شود و نکاتی که عده‌ای از نمایندگان به عنوان اشکال مطرح می‌کردند، مورد تبادل نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه چنین جلساتی موجب نزدیک شدن افکار نمایندگان و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین هیأت عالی نظارت می‌شود، اظهار داشت: این امر برای نهادها و همچنین برای ایجاد سرمایه اجتماعی در کشور مفید است تا مردم احساس کنند همه نهادها هماهنگ بوده و در راستای حل مشکلات آنها فعالیت می‌کنند. نهادهای مختلف قانونگذاری واقعاً گره‌گشایی از کار مردم را هدف نهایی خود قرار داده اند، هر چند اختلاف نظرهایی وجود دارد که می‌توان با گفتگو آنها را برطرف کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: مطابق نظر رئیس مجلس شورای اسلامی مقرر شد این جلسات به صورت مستمر برگزار شود، هر چند هنوز سازوکار قطعی ندارد، اما تلاش خواهیم کرد در بازه‌های زمانی معین و کوتاهی این جلسات را برگزار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز