خبرگزاری کار ایران

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان:

اظهارات علیرضابیگی در دستگاه قضایی رسیدگی می‌شود/ نماینده تبریز اظهاراتش را درباره تحویل خودرو برای پس گرفتن امضا تکذیب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۸۵۱

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس با اشاره به به برگزاری جلسه فوق‌العاده این هیات برای رسیدگی به اظهارات علیرضابیگی مبنی بر تحویل خودروی شاسی بلند به ۷۵ نماینده برای پس گرفتن استیضاح با حضور وی تاکید کرد: با بررسی اظهارات آقای علیرضابیگی، اظهارات وی کذب تشخیص داده شد و پرونده وی در دستگاه قضایی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، موسی غضنفرآبادی با اشاره به تشکیل جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان برای رسیدگی به اظهارات احمد علیرضابیگی گفت: در این جلسه ایشان تصریح کرد که نگفته است تحویل ادعایی خودروها برای پس گرفتن امضای استیضاح بوده است.

وی با بیان اینکه علیرضابیگی مستندی برای اثبات ادعای خود به این هیات ارائه نکرد، اظهار داشت: در مقابل مطالبه اعضای هیات، تنها لیستی را ارائه کرد که اولا فاقد اسامی ۷۵ نماینده بود، ثانیا ارتباطی بین ادعای مطرح شده و استیضاح وجود نداشت و ثالثا فاقد ارزش حقوقی بود.

به گفته سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، بر این اساس ادعای ایشان مبنی بر پس گرفتن امضای استیضاح وزیر صمت توسط ۷۵ نماینده در قبال گرفتن خودرو، کذب تشخیص داده شد و موضوع اظهارات کذب ایشان در دستگاه‌های قضایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

غضنفرآبادی ادامه داد: همچنین تاکید می‌شود از این پس نیز این هیات در صورتی که مستنداتی مبنی بر تخلف نماینده‌ای به هیات برسد، حتما مورد بررسی قرار خواهد داد و با متخلف احتمالی مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز