خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فناوری و تحلیل اطلاعات سازمان بازرسی:

امکان ارتباط بدون واسطه تولیدکنندگان با سازمان بازرسی فراهم شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۲۳۸

امکان ارتباط بدون واسطه تولیدکنندگان با سازمان بازرسی فراهم شده است

به گزارش ایلنا، مهدی هدایت فر مدیرکل فناوری و تحلیل اطلاعات سازمان بازرسی در مصاحبه با برنامه رادیویی پویش، پیرامون رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات مرتبط با تولید از طریق درگاه www.۱۳۶.ir این سازمان، اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال و عملیاتی کردن بیانات مقام معظم رهبری و بنا به دستور ریاست محترم قوه قضاییه در این زمینه، سازمان بازرسی کل کشور با ایجاد سازوکاری در درگاه رسیدگی به شکایات و گزارش‌های فساد زیرساختی را از ابتدای سال ۱۴۰۲ فراهم کرد تا بر اساس آن به درخواست‌ها و شکایات حوزه تولید با قید فوریت رسیدگی شود.

وی افزود: این درگاه بخش پذیرش، پالایش و ارجاع به دفتر حمایت از تولید ملی و سرمایه گذاری سازمان بازرسی و ۳۱ نماینده این دفتر در کلیه استان‌های کشور دارد و در نهایت منجر به رفع مشکل تولیدکننده، پاسخگویی منطبق با قوانین به متقاضی و یا تشکیل پرونده بازرسی در صورت عدم اجرای تکلیف قانونی دستگاه‌های اجرایی می‌شود.

مدیرکل فناوری و تحلیل اطلاعات سازمان بازرسی با اشاره به آماری در این زمینه تصریح کرد: بیش از ۳۲۰ درخواست مرتبط با حمایت از تولید در فروردین ۱۴۰۲ به این درگاه واصل شده که ۲۲۱ مورد آن وارد چرخه رسیدگی سازمان بازرسی شده است و در رابطه با ۹۹ مورد اتمام فرآیند رسیدگی و ارائه پاسخ نهایی به متقاضی صورت گرفته است.

هدایت فر فلسفه ایجاد این زیرساخت را در دسترس بودن سازمان بازرسی برای تمام تولیدکننده‌ها عنوان کرد تا بتوانند مستقیم  و بدون واسطه درخواست‌های خود را با این نهاد نظارتی درمیان بگذارند.

وی از راه اندازی ربات هوشمند هاتف به منظور رسیدگی بدون فوت وقت به پرونده‌های بازرسی خبر داد و اظهار کرد: ربات هاتف جهت پاسخگویی به تلفن‌های ۱۳۶ مبتنی بر  هوش مصنوعی و پردازش گفتار در سازمان بازرسی ایجاد شده و این ربات پیگیر مراحل رسیدگی پرونده های بازرسی جهت جلوگیری از رسوب کارها و اتلاف وقت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز