خبرگزاری کار ایران

حضرت‌پور در تذکر شفاهی:

مردم ارومیه ۱۵ روز است که در صف مرغ هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۰۳۲

ماینده مردم ارومیه در مجلس با انتقاد از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: مردم ارومیه ۱۵ روز است که در صف مرغ هستند.

به گزارش ایلنا، روح الله حضرت پورطلاتپه در نشست علنی امروز ( یکشنبه، ۲۷ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: مسئولان وزارت جهاد کشاورزی آسوده بخوابید، مردم ارومیه ۱۵ روز است که در صف مرغ هستند، چرا وزارتخانه‌ای که وظیفه آن تأمین مایحتاج، غذا و نان مردم است، اینقدر نسبت به مشکلات مردم بی‌تفاوت است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متأسفانه عرضه تأمین مرغ برای مردم را هم نداریم، گفت: آیا مرغ هم تحریم است و مرغ نیز در دست آمریکا بوده و به برجام گره خورده است.

وی افزود: ارومیه کجا قرار دارد که شما گوشت خارج از تنظیم بازار را به ارومیه می‌فروشید و گوشت درجه یک در تهران توزیع می‌شود. خجالت نمی‌کشید که در این کشور شهروند درجه یک و دو به راه انداخته‌اید و مرزبانان ایران را اینطور تکریم می‌کنید، به چه حق و مجوزی میوه شب عید را ۲۰ تا ۳۰ درصد گرانتر از تهران و تبریز فروختید.

حضرت‌پور تأکید کرد: آقای رئیس جمهور به کابینه خود بگویید وقتی نام ارومیه می‌آید حواسشان را جمع کنند، ما اجازه نمی‌دهیم به مردم ارومیه و آذربایجان توهین کنند و به شکستن هر قلمی بر علیه مردم آذربایجان بچرخد ترس و ابا نداریم. آذربایجان و ارومیه سر ایران است و اجازه ندارید اینطور با مردم رفتار کنید. مجلس هم چنین اجازه‌ای را به شما نمی‌دهد لذا قوه قضائیه به این موضوع ورود کند چرا که این مسئله حق‌الناس است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز