خبرگزاری کار ایران

دادستان کل کشور:

زندانبانی یکی از پرمشقت‌ترین و پردغدغه‌ترین مشاغل است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۳۹۵

دادستان کل کشور در نشست تخصصی «معاونین و مدیران سازمان زندان‌ها» حضور یافت.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در این نشست که عصر امروز با حضور مسئولان دستگاه قضا و مدیران‌کل زندان‌ها برگزار شد، ضمن گرامیداشت ماه شعبان گفت: وظیفه خود می‌دانم به عنوان کسی که در جریان مسائل زندان‌ها، تلاش و سختی‌ها و خدمات ارزشمند زندانبانان قرار دارد، از شما زندانبانان تقدیر کنم.

وی ادامه داد: مدیریت زندان و زندانبانی حقیقتا یکی از پرمشقت‌ترین و پردغدغه‌ترین مشاغل و مسئولیت‌ها است. لذا به صورت جدی باید به شما خسته نباشید گفت و توفیقات‌تان را از خداوند درخواست کرد.

این مقام عالی قضایی با بیان اینکه کمک به زندانیان و زندان‌ها را وظیفه خود می‌دانم، اظهار داشت: در مقایسه با مقدورات، صادقانه بگویم که زحمات زندانبانان قابل تقدیر است.

به گفته منتظری، چه کسانی بوده‌اند که در زندان‌های کشور حتی حافظ قرآن شدند و دست از انحرافات‌شان برداشته‌اند. این اقدامات قابل تحسین است.

وی به مدیران‌کل زندان‌ها تصریح کرد: به موضوعاتی همچون طبقه‌بندی زندانیان، انتقال زندان‌ها به فضای خارج از بافت شهری و یا اشتغال زندانیان البته با افزایش دستمزد آنان باید اهتمام جدی داشت.

وی افزود: با سارق و کسانی که امنیت جامعه را هدف قرار می‌دهد، ترحم و اغماضی نخواهیم کرد. کسی که جلوی ناموس مردم را می‌گیرد و با زور و تهدید جانی، مالش را می‌گیرد و به خانه مردم هجوم می‌برد اصلا قابل ترحم نیست. دادگاه‌ها باید متناسب با جرم اینها برخورد کنند.

دادستان کل کشور در پایان با ابراز خرسندی از عفو اخیر و آزادی جمع زیادی از زندانیان خاطرنشان کرد: عفو رهبر انقلاب تحرک دشمن را خلع سلاح کرد و لطف ایشان شامل کسانی شد که استحقاق لازم را داشتند. بنابراین دقت کنید هرآنکه استحاق دارد نباید از قلم بیفتد و کسی هم که مستحق نیست نباید شامل عفو شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز