خبرگزاری کار ایران

زینب سلیمانی:

مسئولان راه شهید سلیمانی را در پیش گرفته و با فداکاری گره از مشکلات و کار مردم باز کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۸۳۲

زینب سلیمانی گفت: شهید سلیمانی مردم ایران را مردم فداکاری می‌دانست که در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جان و مال خود را در دفاع از اسلام فدا کردند. پس چنین مردمی شایسته فداکاری هستند.‌ امروز شایسته‌ است که مسئولان راه شهید سلیمانی را در پیش گرفته و با فداکاری گره از مشکلات و کار مردم باز کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زینب سلیمانی فرزند شهید سلیمانی در مراسم بزرگداشت سومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: از همه عزیزانی که در این چند روز برای برگزار مراسم‌های مختلف زحمت کشیدند و به ویژه مردم عزیز کرمان که این روزها به خوبی از میهمانان حاج قاسم پذیرایی کردند، تشکر می‌کنیم.

وی افزود: همینطور از مردم عراق قدردانی می‌کنم که شب گذشته در محل شهادت شهدای حادثه تروریستی فرودگاه بغداد تجمع کردند و صدای خود را به جهانیان رساندند. سه سال قبل در چنین روزی شهید سلیمانی به آرزوی خود رسید، همان آرزویی که به تعبیر خودش چهل سال به دنبال آن گشته است. این وصال مبارک او و همرزمان شهیدش.

دختر شهید سلیمانی عنوان کرد: منش و مرام مکتب شهید سلیمانی امروز برای ما به جا مانده است، این مکتب موجب رشد و تعالی ملت ملت ما خواهد شد. امسال آن چیزی که از وصیت‌نامه شهید سلیمانی برجسته و مطرح شد، همان عبارت «جان من هزاران بار فدای شما مردم» است و این نشان‌دهنده نقش و اهمیت جایگاه مردم در نگاه شهید سلیمانی است.

وی عنوان کرد: شهید سلیمانی مردم ایران را مردم فداکاری می‌دانست که در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جان و مال خود را در دفاع از اسلام فدا کردند. پس چنین مردمی شایسته فداکاری هستند.‌ امروز شایسته‌ است که مسئولان راه شهید سلیمانی را در پیش گرفته و با فداکاری گره از مشکلات و کار مردم باز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز