خبرگزاری کار ایران

سلیمی در تذکر شفاهی:

مجلس به هیچ عنوان از وظایف نظارتی خود کوتاه نخواهد آمد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۴۳۱

عضو هیات رئیس مجلس گفت: ایران فارغ از حاشیه سازی های معاندان به دنبال پیشرفت است.

به گزارش ایلنا، علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۲ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با بیان اینکه نامه جعلی پخش شده از طرف دشمنان منصوب مجلس عمق دروغ گویی دشمن را نمایان کرد، گفت: طی ۴۵ روز گذشته حدود ۴۰ هزار دروغ در رسانه های معاند مطرح شد و کشته سازی و اعدام سازی انجام دادند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستیابی به فناوری جدید موشکی در کشورمان این موفقیت را موجب افتخار در لبه تکنولوژی برشمرد و افزود: این مسئله نشانگر این است که ما فارغ از حاشیه سازی ها به دنبال پیشرفت هستیم.

وی تاکید کرد: در مقطع کنونی برخی نباید تصور کنند که می‌توانند بین مجلس و دولت حاشیه سازی کنند، مجلس به هیچ عنوان از وظایف نظارتی خود کوتاه نخواهد آمد و انتظار داریم دولت هرچه سریع تر مصوبات استانی را نیز اجرایی کند.

سلیمی با انتقاد از افزایش قیمت خودرو به موضوع گرانی سایر اقلام اشاره و عنوان کرد: مسئولان باید جدی تر در این حوزه حاضر شوند و همچنین انتظار داریم دولت در زمینه وام اشتغال نیز فعال تر نسبت به گذشته عمل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز