خبرگزاری کار ایران

در سفر به استان هرمزگان انجام شد؛

بازدید مخبر از مجتمع بندری شهید رجایی/ تاکید بر افزایش ظرفیت صادرات و واردات کالا

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۴۷۵

معاون اول رئیس‌جمهور از بخش‌های مختلف مجتمع بندری شهید رجایی بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، محمد مخبر عصر شنبه در جریان سفر به استان هرمزگان، به همراه استاندار هرمزگان از بخش‌های مختلف مجتمع بندری شهید رجایی بازدید کرد و با توضیحات مدیرکل گمرکات استان در جریان آخرین وضعیت واردات و صادرات از این مجتمع قرار گرفت.

وی با اشاره به آمار ورود و خروج کالاهای اساسی گفت: ظرفیت این بندر باید توسعه جدی پیدا کند، کشور به لحاظ ترانزیتی از موقعیت استثنایی برخوردار است و با توجه به گسترش روابط و همکاری های تجاری با کشورهای همسایه شمالی لازم است این بندر آمادگی افزایش ورودی و خروجی کالا در جهت گسترش ترانزیت را داشته باشد.

معاون اول رئیس‌جمهور در حاشیه این بازدید و در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به بازدید امروز خود از منطقه بشاگرد، یکی از ویژگی‌های دولت سیزدهم را دسترسی آسان مردم به مسئولین برشمرد و اظهار داشت: شخص رئیس‌جمهور به صورت مستمر در بین مردم حضور دارد و این روال باید تا آخرین زنجیره دولت ادامه داشته باشد، یعنی مردم باید بتوانند به مسئولان دولت از بخشدار تا رئیس‌جمهور دسترسی داشته باشند.

مخبر ادامه داد: بخشنامه‌ای که اخیرا در این خصوص ابلاغ شد برای این بود که مدیران مکلف شوند با مردم ارتباطات وسیع و خوبی داشته باشند چراکه تشخیص مسائل در پشت درهای بسته امکانپذیر نیست و با حضور در بین مردم از موضوعات و پیشنهاداتی مطلع می‌شویم که امکان ندارد در اتاق کار به این موضوعات دست پیدا کرد.

وی با اشاره به تصمیمات دولت برای حل مشکلات این منطقه، تصریح کرد: خوشبختانه بخشی زیادی از تصمیمات سفر رئیس‌جمهور و نیز منویات مقام معظم رهبری در بشاگرد اجرا شده و بخشی نیز هنوز باقی مانده که امیدوارم تا پایان سال تامین اعتبار صورت گرفته و مسائل پیش‌روی آن مرتفع شود.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه بشاگرد مردمانی خوب، دلسوز و فعال دارد، خاطرنشان کرد: این شهرستان ظرفیت آن را دارد که از وضعیت محرومیت خارج شود و به تعبیر رهبر انقلاب بشاگرد باید توسط بشاگرد‌ی‌ها ساخته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز