خبرگزاری کار ایران

جوکار در تذکر شفاهی:

اگر گفتار و رفتار فردی باعث اضرار به دیگران باشد، باید در محاکم قضایی پاسخ دهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۱۹۳

نماینده مردم یزد در مجلس از قوه قضائیه خواست تا با افرادی که در اغتشاشات اخیر به صورت عامدانه اظهارات غیرکارشناسانه ای داشته و هزینه هایی بر نظام و مردم تحمیل کردند، برخورد کند.

به گزارش ایلنا، محمدصالح جوکار در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۶ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: هر کس براساس قانون اساسی مسئول گفتار و رفتار خود است، اگر گفتار و رفتاری باعث اضرار به دیگران باشد، باید در محاکم قضایی پاسخ دهد.

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس یازدهم ادامه داد: در اغتشاشات اخیر برخی افراد غیرمسئول قبل از روشن شدن واقعه، عالمانه، آگاهانه و عامدانه اظهارات عجولانه، خلاف واقع و غیرکارشناسی داشتند و با رژیم صهیونیستی، آمریکای جنایتکار و آل سعود همراه و موجب تشویش افکار عمومی شدند، ضرورت دارد قوه قضائیه به این موضوع ورود نماید و هزینه هایی که بر نظام و مردم وارد شده از آنها دریافت کند.

وی ادامه داد: مجلس قانون رتبه بندی و بودجه آن را در قانون بودجه ۱۴۰۱ تصویب کرد، اما تاکنون احکام معلمان صادر نشده و این موضوع شامل حال معلمان طرح مهرآفرین نیز نگردیده، لازم است در لایحه دوفوریتی افزایش حقوق کارکنان موضوع معلمان طرح مهرآفرین نیز برطرف شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه دولت جدیت بیشتری در جبران خسارات سیل و سرمازدگی داشته باشد، عنوان کرد: سیل به زیرساخت ها خسارت زیادی وارد کرده و هزینه هایی بر مردم تحمیل شده، انتظار داریم دولت، وزیر کشور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

جوکار خاطرنشان کرد: از رئیس جمهور و معاون اول وی به دلیل مصوب کردن اختصاص معادن برای پروژه های انتقال آب تشکر می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز