خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۶۵۷

امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد طی پیامی ۲۴مهرماه سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را به حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی تبریک گفت

به گزارش ایلنا، متن پیام تبریک فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند حضرت حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی

ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

سلام علیکم

امروز در شادباش چهل و سومین سالگرد تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، نظاره گر ارتشی مکتبی و ولایی با باورها و آرمان هایی ارزشمند هستیم که همواره لرزه بر اندام دشمنان این مرز و بوم انداخته است.

 سازمان عقیدتی سیاسی ارتش که با ظهور انقلاب اسلامی متولد شد، امروز بعنوان الگویی ارزنده خط و مشی هایی مدبرانه و هوشمندانه را به بدنه ی ارتش تزریق می کند که یقینا جنگ سخت و نرم بیگانگان را در اخذ تصمیمات نادرست و ناکارآمد به چالش کشیده است.

 کارکنان ولایی، متعهد و منسجم سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بصورت شبانه روزی در حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی در تلاشند و همواره با اخلاق و عمل خود نه با الفاظ و گفتارها، انتظارات امامین انقلاب را برآورده و به منصه ظهور رسانده اند.

ارتقای بصیرت دینی، تحکیم مبانی اعتقادی، معرفت افزایی و مقابله شبانه روزی با جنگ نرم و حربه  دشمن بویژه در شبکه‌های مجازی، از جمله فعالیت های ارزنده و اثرگذار مجموعه ی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است که توان رزم و آمادگی دفاعی نیروی انسانی را چندین برابر افزایش داده است.

اینجانب به نمایندگی از کارکنان غیور و تلاشگر نیروی پدافند هوایی  ضمن نکوداشت سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، فعالیت ها و خدمات ارزشمند آن مجموعه ی خدوم را قدردانم و از درگاه پروردگار سبحان توفیق روز افزون جنابعالی و همکارانتان را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و امام خامنه ای عزیز(مد ظله العالی) مسئلت می نمایم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش

سرتیپ ستاد علیرضا صباحی فرد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز