خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری یزد:

با اختلالگران در نظم و امنیت کشور برخورد مقتضی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۵۹۱

رئیس کل دادگستری استان یزد، گفت: با کسانی که از روی عمد بدنبال اختلال در نظم و بر هم زدن امنیت کشور و تخریب اموال عمومی و خصوصی هستند برخورد مقتضی و بازدارنده خواهد شد.

به گزارش ایلنا، غلامعلی دهشیری در بازدید از بند بازداشتی های اغتشاشات اخیر ، اظهارکرد: دشمن، دشمن است و از هر فرصتی برای ضربه زدن به این نظام استفاده می کند و در حال حاضر نیز به دنبال ضربه به نظام است.

وی اجرای مدل سوریه و ایجاد آشوب و هرج و مرج و ناامنی را از اهداف دشمن برشمرد و افزود: نوجوانان وجوانان باید هوشیار باشند و بدانند که دود هرگونه هرج و مرج طلبی اول به چشم خود و خانواده های آنان و سپس جامعه می رود.

دهشیری با اشاره به تأثیر فضای مجازی بر روح و روان نوجوانان و جوانان، تصریح کرد: عده ای معلوم الحال تلاش می‌کنند با استفاده از ظرفیت فضای مجازی اهداف شوم خود را دنبال کنند.

وی به موضع گیری های برخی از چهره ها و شخصیت ها در حوادث اخیر اشاره کرد و بیان‌کرد: نوجوانان و جوانان باید در انتخاب الگوهای خود دقت کنند چرا که تاریخ این کشور شاهد رشادت ها و نام آوری جوانان و بزرگان بسیاری بوده که تا ابد در تاریخ ماندگار خواهند بود.

دهشیری با تاکید بر اهتمام جوانان به مطالعه و تفکر در تاریخ انقلاب، کشور و زندگینامه شهدا، گفت: بررسی اغتشاشات صورت گرفته نشان از تغییر در ماهیت و برنامه های دشمنان برای ضربه به این نظام و انقلاب دارد.

رئیس کل دادگستری استان یزد، گفت: در گذشته اغتشاشات از کف خیابان شروع و به فضای رسانه ها کشیده می شد اما اکنون از فضای مجازی شروع و به فضای حقیقی کشیده شده است.

وی با بیان اینکه به رغم وجود مشکلات در باید روحیه پیشرفت و امید را در جامعه تقویت کرد، افزود: باید فضای نقد و انتقاد در جامعه فراهم شده و در این مسیر دانشگاه ها باید پرچمدار جریان نقد آزاد، منصفانه همراه با ارائه راهکار باشند.

دهشیری افزود: در سایه انتقاد و اعتراض و تضارب آرا جامعه پیشرفت می کند و باید این فضا در جامعه مهیا شود اما قطعا اغتشاش و آشوب به جز ضرر و زیان دستاوردی برای هیچکس نخواهد داشت و دشمن و مزدوران آن ها بدانند همانند دفعات قبل، توطئه آنان با حضور و خروش جمعیت میلیونی مردم خنثی شده و خواهد شد.

وی همچنین تاکید کرد: در حوادث اخیر با تلاش دادستان و قضات دادسرا پایش تعداد اندک بازداشت شدگان صورت گرفت اما قطعاً با سرشاخه ها و کسانی که از روی عمد دنبال اختلال در نظم و بر هم زدن امنیت کشور و تخریب اموال عمومی و خصوصی هستند برخورد مقتضی و بازدارنده خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز