خبرگزاری کار ایران

سلیمی در تذکر شفاهی:

یادمان نمی‌رود که چه کسانی مصوبه گشت ارشاد را تدوین کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۲۸۶

نماینده مردم محلات در مجلس گفت: عده ای زمانی از گشت ارشاد دفاع می کردند اما امروز مقابل آن ایستاده اند و همهچنین برخی در همین مجلس از رئیس جمهور وقت به صورت مکرر به خاطر ساپورت پوشی بانوان سوال می کردند؛ این افراد چگونه گذشته را به فراموشی سپرده اند؟

به گزارش ایلنا، علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۹ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی با تشکر از مهمان نوازی ملت عراق و همچنین مردم استان های خوزستان، کردستان، کرمانشاه و ایلام در ایام اربعین، در تذکری شفاهی گفت: حادثه ای که برای مهسا امینی پیش آمد، قلب همه ما را به درد آورد، زیرا دختر همه ما بود و تمامی دختران و پسران این سرزمین فرزندان ما هستند. در این رابطه می طلبد اجازه داده شود دستگاه های مسئول نتیجه نهایی را اعلام کنند.

نماینده مردم محلات در مجلس یازدهم ادامه داد: چرا برخی با قضاوت زودهنگام به ضدانقلاب اجازه جناح می‌دهند، عجیب است که برخی از این حادثه برای حمله به ارزش ها، حجاب، مقدسات و حتی آیات حجاب استفاده کرده اند. آیا این امر طبیعی است؟

سلیمی افزود: از خانواده امینی تشکر می کنیم که با مرزبندی اجازه ندادند ضدانقلاب از این فرصت استفاده کند، البته روشن است که عده ای که زمانی از گشت ارشاد دفاع می کردند، امروز مقابل آن ایستاده اند؛ عده ای در همین مجلس از رئیس جمهور وقت به صورت مکرر به خاطر ساپورت پوشی برخی بانوان سوال می کردند و یادمان نمی رود که چه کسانی مصوبه گشت ارشاد را تدوین کردند! این افراد چگونه گذشته را به فراموشی سپرده اند؟

وی با تشکر از وزارت جهاد کشاورزی خواستار پرداخت مطالبات گندمکاران شد و گفت: می طلبد وضعیت معلمان طرح مهرآفرین تعیین تکلیف شود تا در آستانه مهر انگیزه ای برای معلمان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز