خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای ائتلاف مطرح کرد:

گزارش رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در جلسه شورای ائتلاف/ حضور نماینده حزب موتلفه در جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۷۹۲

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب جزئیات آخرین جلسه این شورا را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به جلسه ۹ شهریور شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به ریاست حدادعادل و دبیری رضا داوری، گفت: در این جلسه پورابراهیمی عضو شورا و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گزارشی از فعالیت کمیته متبوع خویش ارائه داد. همچنین درباره اخرین وضعیت اقتصادی کشور و عملکرد دولت در مقایسه با سال گذشته در چنین ایامی، آماری مستدل از روند بهبود را تشریح کرد و به سوالات اعضا در این خصوص پاسخ داد.

وی ادامه داد: پورابراهیمی با ابراز امیدواری نسبت به عملکرد دولت در ماه‌های آتی تاکید کرد کمیته اقتصادی با حضور کارشناسان خبره و برخی نمایندگان مرتبط جلسات خود را برای آسیب شناسی و کمک به دولت به طور منظم برگزارخواهد کرد.

سخنگوی شورای ائتلاف درپایان ابراز داشت: در این جلسه برخی اعضا که در گذشته فعال بودند و مدتی خدمتشان نبودیم نیز حاضر شدند و حزب موتلفه نیز نماینده خود را به جلسه فرستاد. همچنین حدادعادل از سفر ۱۰ شهریور خود به همدان و قزوین خبر داد و اعلام کرد در یکسال اخیر ۱۲ سفر برای جلسه با شوراهای ائتلاف استانها انجام داده و این سفرها را جهت انسجام ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز