خبرگزاری کار ایران

سرلشکر باقری:

نقش نیروی هوایی در دفاع مقدس بی‌نظیر است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۴۵۶

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه نقش نیروی هوایی در دفاع مقدس بی‌نظیر است، تاکید کرد: ساخت قطعات و سرپا نگه داشتن هواپیماها نشان از تخصص و دانش فنی کارکنان این نیرو است.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوایی در پایگاه شکاری وحدتی دزفول گفت: بحمدالله امروز توفیقی شد تا از نمایشگاه و بخش‌های آماده پایگاه هوایی قهرمان دزفول بازدید و از نزدیک شاهد حضور پر شور و گرم علاقه‌مندان و مردم شهیدپرور ایران اسلامی در این نمایشگاه باشیم.

وی ادامه داد: حضور پر شور زائرین در این نمایشگاه، نشان از علاقه‌ای وصف‌ناپذیر مردم به نیروهای مسلح و همچنین  نقش حساس و طلایی نیروی هوایی الهی در منظومه دفاعی کشور و عمق قدرشناسی مردم ایران اسلامی از فداکاری‌ها و جانفشانی‌های این نیرو در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در حفظ و حراست از فضای کشور دارد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه بی‌شک نقش نیروی هوایی در دفاع مقدس و حراست از فضای کشور نقشی کلیدی و بی‌نظیر است، اظهار داشت: راهیان نور فرصتی استثنایی برای نمایش بخش اندکی از جانفشانی‌ها، تلاش‌ها و موفقیت‌های ماندگار و معنادار ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروی هوایی الهی است.

باقری با اشاره به بخش های فنی این نمایشگاه تصریح کرد: بخش‌های فنی نتیجه زحمات همکاران در نگهداری و ساخت قطعات و سرپا نگه داشتن هواپیماها با وجود تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی است که همه اینها نشان از عملکرد، تخصص و دانش فنی کارکنان نیروی هوایی مقتدر در ساخت و نگهداری از تجهیزات حساس دفاعی است.

وی ضمن قدردانی از زحمات تمامی دست‌اندرکاران برپایی نمایشگاه هوایی در پایگاه وحدتی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه محصول همت و مجاهدت بسیاری از همکاران عزیز ما در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است، نمایشگاهی که با عزم و اراده پاک رزمندگان، ایثارگران، پیشکسوتان و کارکنان پایگاه هوایی وحدتی دزفول دایر شد و آرزوی ما این است که سال به سال این مرکز تبیین‌گر بتواند این نمایشگاه را پرشورتر و بهتر از سال‌های گذشته برگزار کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز