خبرگزاری کار ایران

عطریانفر در گفت‌وگو با ایلنا:

ارتباط دادن دیدار من با سورس در سال ۷۶ با حوادث ۸۸ را فقط کیهان بلد است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۹۲۷

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب نسبت به ارتباط دادن دیدارش با سورس در سال ۷۶ و وقایع سال ۸۸ انتقاد کرد و گفت: تمام این کارها را فقط کیهان بلد است که انجام دهد.

 محمد عطریانفر عضو حزب کارگزاران سازندگی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره یادداشت مدیرمسئول کیهان که در آن درباره دیدار عطریانفر با سورس نوشته بود، گفت: واقعیت این است که پیوند دادن سفر بنده در سال ۷۶ به آمریکا و ادعایی که آقای شریعتمداری کرده، از اساس مورد خلاف و ایراد است و شخص آقای خاتمی و اطرفیان ایشان هم بارها و بارها این دیدار را تکذیب کردند. نکته دوم این است که سفر من به آمریکا، هیچ ارتباطی با بنیاد سورس نداشته، این سفر شخصی و با هزینه خودم و چارچوب فعالیت رسانه‌ای که از طرف روزنامه همشهری و سلام و تعدادی رسانه دیگر بود، انجام شده است. 

وی افزود: در آن دیدار نیز، با آقای سورس دیدار داشتم اما آن دیدار بدون زمینه نبود. بلکه با پیشنهادی که مطرح شد من این موضوع را به نماینده ایران در آن سفر یعنی آقای مرحوم نژادحسینیان مطرح کردم. ضمن اینکه وقتی مرحوم نژادحسینیان توضیحاتی درباره آقای سورس دادند، نه تنها با خود این ملاقات موافق بودند بلکه تشویق هم کردند و گفتند این ملاقات انجام شود که درنهایت این اتفاق افتاد. نکته سوم اینکه مشروح دیدار بین بنده و آقای سورس که مدت آن دو ساعت بود و تمام جزئیات آن در قالب یک گزارش همزمان در ایران، در روزنامه همشهری و سلام منتشر شد.

وی در ادامه تصریح کرد: اینکه این دیدار در سال ۷۶ انجام و بعد از دوازده سال در سال ۸۸  مطرح و امروز بار دیگر به آن اشاره شود خیلی قابل پذیرش نیست. از این جهت، وصل کردن همه این موارد به هم منطقی نیست و تمام این کارها را فقط کیهان بلد است که انجام دهد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز