خبرگزاری کار ایران

مجتهدزاده به ایلنا خبر داد:

ابتکار، مولاوردی و شجاعی از رئیس صداوسیما شکایت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۷۹۳

یک وکیل دادگستری از شکایت شهیندخت مولاوردی، معصومه ابتکار و زهرا شجاعی از رئیس صدا وسیما خبر داد.

علی مجتهدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره شکایت شهین‌دخت مولاوردی و زهرا شجاعی از رئیس صدا و سیما، گفت: برنامه شب گذشته جهان‌آرا به یک کارشناس به نام خانم فاطمه شجاعی که من نمی‌دانم سوابق ایشان چیست، تریبون داد که حرف‌های غیرواقعی و واجد عناوین مجرمانه از قبیل افترا و نشر اکاذیب مطرح کنند.

این وکیل دادگستری ادامه داد: شکایت‌مان از رئیس سازمان صدا و سیما ، مدیر شبکه افق و کارشناس برنامه است. شب گذشته آقایان آمدند اجازه پاسخگویی به خانم‌ها ملاوردی و شجاعی بدهند اما در اواسط کار، دوباره به این خانم که اظهارات نادرستی داشت، تریبون دادند که موکلین  ما خانم‌ها ملاوردی و شجاعی جلسه را ترک کردند.

این وکیل دادگستری خاطرنشان کرد:  منتظرم متن کامل حرف‌های کارشناس دوم هم منتشر شود تا بعدا از وی هم شکایت کنم. باید بگویم صدا و سیما با این رفتار نه فقط اجازه پاسخگویی نداد بلکه اتهام‌زنی‌ها را تشدید کرد.

وی گفت: ما خواهان رسیدگی در چارچوب قوه قضاییه به این اتهامات، بدون اغماض هستیم. توقع ما از دستگاه قضا و جناب آقای اژه‌ای که با رویکرد جدیدی که در قوه اتخاذ کرده‌اند این است که این شکایت را لااقل برای رضای خدا به صورت شفاف و عادلانه رسیدگی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز