خبرگزاری کار ایران

در پیامی به مسیحیان جهان خصوصا هم میهنان مسیحی؛

امیرعبداللهیان میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) و کریسمس را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۸۱۸

وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی زادروز حضرت عیسی مسیح و عید کریسمس را به مسیحیان سراسر جهان خصوصا هم میهنان مسیحی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان طی پیامی زادروز حضرت عیسی مسیح و عید کریسمس را به مسیحیان سراسر جهان خصوصا هم میهنان مسیحی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم

"اذ قالت الملائکة یا مریم ان الله یبشرک بکلمة منه اسمه المسیح عیسی ابن مریم وجیها فی الدنیا و الآخرة و من المقربین"

فرخنده میلاد حضرت عیسی مسیح علیه السلام، پیامبر صلح و آشتی و پرچمدار مهرورزی و نوع‌دوستی و همچنین فرارسیدن عید کریسمس به عنوان جشن شادمانی مسیحیان در سراسر جهان، به خصوص هم وطنان نجیب و میهن دوست مسیحی ام را تبریک و تهنیت عرض می کنم.

در روزگار سخت کنونی ناشی از همه گیری کرونا آحاد بشریت بیش از پیش نیازمند مودت و دوستی و تحقق پیام های نورانی و آسمانی رسولان الهی است. چشم امید همه به صلح و همزیستی بین پیروان ادیان ابراهیمی و رفع ظلم و ستم و بی عدالتی است.

برای همه مردم جهان، به خصوص پیروان دین و آیین حضرت عیسی مسیح علیه السلام، سالی توأم با سلامتی، شادی و بهروزی آرزومندم.

حسین امیرعبداللهیان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز