خبرگزاری کار ایران

مفتح در تشریح نشست کمیسیون برنامه و بودجه:

به گفته دولت، عوارض خروج مسافر در سال آینده ۴۰۰هزار تومان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۸۶۸

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: جزئیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور با حضور پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه بررسی و نمایندگان سوالات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در تشریح نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: جزئیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور با حضور پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه بررسی و نمایندگان سوالات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

وی ادامه داد: نمایندگان سوالات خود را در مورد تاثیرات حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی بر کالاهای اساسی، میزان افزایش حقوق و دستمزد، نحوه افزایش یارانه‌ها، افزایش سن بازنشستگی، عوارض خروج از کشور، ایجاد صندوق پیشرفت و عدالت در استان‌ها، طرح‌های عمرانی و ... بیان کرده و به تشریح تمام جوانب تصمیمات دولت برای سال آینده پرداختند.

مفتح تصریح کرد: پورمحمدی در بحث عوارض خروج از کشور در سال آینده که طی دو روز گذشته در فضای مجازی و افکار عمومی سوالاتی را ایجاد کرده، اعلام کرد، دولت در سال ۱۴۰۱ میزان عوارض خروج از کشور را همان ۴۰۰ هزار تومان برای هر شخص در نظر گرفته و عدد آن را افزایش نداده است و تنها دلیل ابهام ایجاد شده این است که تعداد مسافران را در سال آینده با توجه به نبود کرونا و افزایش میزان مسافرت‌ها تعیین کرده و بیشتر از دو سال گذشته در نظر گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز