خبرگزاری کار ایران

سعادتی بیشه سری در تذکر شفاهی:

زنده نگه داشتن زیست بوم بابل نیازمند اقدام ویژه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۵۶۷

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، گفت: رئیس جمهور، وزیر کشور، سازمان برنامه و بودجه و سازمان حفاظت از محیط زیست به داد مردم استان‌های شمالی، مازندران و بابل برسند، برای زنده نگه داشتن زیست بوم بابل اقدام ویژه لازم است.

به  گزارش ایلنا، مهدی سعادتی بیشه سری در نشست علنی امروز (۲۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت : رئیس جمهور، وزیر کشور، سازمان برنامه و بودجه و سازمان حفاظت از محیط زیست به داد مردم استان‌های شمالی، مازندران و بابل برسند، برای زنده نگه داشتن زیست بوم بابل اقدام ویژه لازم است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تا چه زمانی می‌توان برای حل مشکل زباله سلامت مردم و محیط زیست را هزینه کرد، ادامه داد: چرا باید در سایت زباله انجیل سی که بیش از ۲۰ سال قبل برای دفن ۷۰ تن زباله طراحی شده ۲۷۰ تن زباله دفن شود، زباله‌ای که در محل سایت سال‌ها در مقابل باران و پرندگان وحشی رها شده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فرزندان بی‌گناه منطقه چه گناهی کرده‌اند، عنوان کرد: شیرابه‌ها به رودخانه تبدیل شده‌اند برای حل این مشکل امروز با رئیس جمهور مباحثی را مطرح کردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز