خبرگزاری کار ایران

بررسی شاخص‌های اقتصادی کشور با حضور رئیس بانک مرکزی/ رسیدگی به بدهی‌های دولت قبل با حضور رئیس صندوق توسعه ملی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۵۰۵

کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس طی هفته آینده، ضمن دعوت از رئیس صندوق توسعه ملی برای تعیین تکلیف بدهی های قبلی دولت به صندوق، با حضور رئیس کل بانک مرکزی شاخص‌های اقتصادی کشور را بررسی می‌کند.

به گزارش ایلنا، کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی طی هفته جاری در روزهای یکشنبه و سه شنبه (۱۶ و ۱۸ آبان ماه) جلسات خود را برگزار می‌کند.

این کمیسیون در روز یکشنبه عصر ضمن دعوت از رئیس و اعضای هیئت عامل صندوق توسعه ملی جهت معارفه و ارائه گزارش منابع و مصارف صندوق و بحث و تبادل نظر پیرامون اولویت‌ها و برنامه‌ها به ویژه نحوه تعیین تکلیف بدهی های قبلی دولت به صندوق، به کلیات طرح نظامنامه برنامه‌ریزی و بودجه کشور رسیدگی خواهد کرد. 

کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در روز سه‌شنبه نیز با حضور رئیس کل بانک مرکزی و معاونان وی، گزارش اولویت‌ها، برنامه ها و وضعیت شاخص های اقتصادی کشور به ویژه درآمدهای ارزی کشور را بررسی خواهد کرد و در ادامه کمیسیون از طرح‌های عمرانی و واحدهای صنعتی، معدنی استان یزد و شهرستان اردکان بازدید خواهد کرد.

کمیته دیوان محاسبات و امور مالی مجلس این کمیسیون در روز یکشنبه ظهر به بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ دیوان محاسبات رسیدگی خواهد کرد. کمیته اقتصادی این کمیسیون نیز روز یکشنبه ادامه رسیدگی به طرح اصلاح مواد (۱۶) و (۱۷) قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور (اساسنامه صندوق توسعه ملی) را در دستور کار دارد. 

کمیته امور اجتماعی و فرهنگ، رسیدگی به اقدامات و عملکرد اعتبارات سالجاری در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، هلال احمر جمهوری اسلامی کشور و سازمان بهزیستی کشور را در دستور دارد و کمیته برنامه ریزی، آمایش و آمار این کمیسیون نیز به آخرین وضعیت طرح های ملی عمرانی در بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور و طرح نظام آماری رسیدگی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز