خبرگزاری کار ایران

نصیرایی:

آسیب های مراسم اربعین امسال در کمیسیون فرهنگی با حضور مقامات مسئول بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۰۷۱

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات و آسیب‌های مراسم اربعین امسال با حضور مقامات مسئول در کمیسیون فرهنگی مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، مجید نصیرایی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در تشریح جزئیات جلسه امروز این کمیسیون، گفت: نشست امروز کمیسیون در خصوص استماع گزارش مسئولان دستگاه‌های اجرایی در خصوص برگزاری مراسم اربعین امسال بود که با حضور نهادهای مرتبط و اعضای کمیسیون فرهنگی برگزار شد.

نماینده فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در برگزاری پیاده رویی مراسم اربعین ناهماهنگی‌هایی بین دستگاههای اجرایی پیش آمده بود که در جلسه امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در ادامه این جلسه مجموعه نیروی انتظامی ضمن ارائه گزارشی به جزئیات عملکرد خود در این خصوص پرداخت؛ و موضوعاتی همچون گرانی بلیت هواپیما تا دریافت مجوز زائرین و نحوه حضور زوار ایرانی در مراسم امسال اربعین از دیگر مسائل مورد بررسی بود، ناگفته نماند در اربعین امسال در مرحله اول اعزام ۳۰ هزار زائر و در مرحله دوم اعزام ۶۰ هزار زائر شاهد بودیم.با توجه به گستردگی موضوعات مرتبط با زائران اربعین مقرر گردید جلساتی در این راستا در کمیسیون فرهنگی برگزار شود تا مشکلات و مسائل پیش آمده در مراسم پیاده رویی اربعین در دستور کار قرار بگیرد.

نصیرایی افزود: موضوع مراسم پیاده روی اربعین یکی از مهمترین مسائل فرهنگی کشور است که باید از تمام ابعاد مورد توجه قرار بگیرد و آسیب شناسی جدی صورت گیرد تا سال آینده با مشکلاتی که  امسال شاهد آن بودیم مواجه نشویم. 

سخنگویی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در این نشست مسئولانی از وزارت کشور، سازمان حج و زیارت، رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین و اورژانس کشور حضور داشتند و گزارشی از عملکرد خود به کمیسیون ارائه دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز