خبرگزاری کار ایران

تقدیر فرمانده کل ارتش از رییس صداوسیما و رسانه‌های کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۲۸۳

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش از همراهی ارزشمند رسانه ملی و دیگر رسانه‌های کشور در انعکاس بازگشت ناو گروه ۷۵ نیروی دریایی راهبردی ارتش تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، در متن قدردانی فرمانده کل ارتش از صداوسیما آمده است:

«برادر ارجمند جناب آقای دکتر علی عسگری

ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران       

سلام علیکم؛

بازگشت غرورآفرین و عزتمندانه ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با پیام امیدبخش فرماندهی معظم کل قوا( مدظله العالی ) و همراهی ارزشمند رسانه ملی در انعکاس  مطلوب این حماسه ماندگار، موجب امیدواری مردم شریف و فهیم کشورمان و ارتقای روحیه رزم دریادلان ارتش جمهوری اسلامی ایران شده است.

از راهبری هوشمندانه جنابعالی و تلاش متعهدانه معاونت های محترم سیاسی، سیما، صدا،برون مرزی و امور استان ها و مدیران محترم شبکه ها در ترسیم و تبیین جلوه هایی از اقتداردریایی فرزندان رشید اُمت سربلند ایران اسلامی تقدیر و تشکرکرده، توفیق روز افزون حضرتعالی و مجموعه وزین صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

فرماندهی‌کل ارتش همچنین از تلاش دیگر رسانه‌های وزین و فعال برای پوشش مناسب این مأموریت تاریخی تشکر کرد و افزود: همراهی و همدلی دیگر اصحاب محترم و فکور رسانه ها در تشریح، تبیین و تبلیغ این رویداد بزرگ موجب ایجاد غرور ملی در جامعه شد که لازم می دانم از صاحبان محترم اندیشه و قلم در خبرگزاری‌ها، مطبوعات،  پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و رسانه های فعال در فضای مجازی نیز صمیمانه قدردانی و تشکر کنم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز