خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز مجلس مطرح شد؛

تذکر کوچکی‌نژاد درخصوص اظهارات احمدی بیغش علیه ضرغامی و برخی احکام مربوط به حوزه فرهنگیان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۴۰۲

نماینده رشت در مجلس، گفت: دیروز نسبت سوئی به یکی از مسئولان نظام که ده سال با حکم رهبری خدمت کرده، رئیس صداوسیما بوده و به خاطر همین خدمات هم تحریم است، داده شد و به ایشان گفته شد که شما بدنام‌ترین فرد جهان هستید. این تهمت بزرگی بود که آن نماینده باید از ایشان عذرخواهی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه صحن علنی امروز طی تذکری گفت: جناب آقای رئیس ضمن اینکه از مدیریت خوب شما که تلاش هم کردید این مساله به درستی اداره شود، تشکر می‌کنم اما آقای موسوی اخطار ماده ۷۵ داد در حالیکه نبود و در این قالب به جای تذکر در مخالفت با وزیر رفاه صحبت کرد و این درست نبود. طبق ماده ۱۰۹ اگر ناطقی از دستور خارج شد، شما حق دارید تذکر بدهید و اگر توجه نکرد، می‌توانید میکروفون او را قطع کنید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در ادامه اظهار داشت: تذکر دیگر به جلسه دیروز بر می‌گردد، دیروز نسبت سوئی به یکی از مسئولان نظام که ده سال با حکم رهبری خدمت کرده، رئیس صداوسیما بوده و به خاطر همین خدمات هم تحریم است، داده شد و به ایشان گفته شد که شما بدنام‌ترین فرد جهان هستید. این تهمت بزرگی بود که آن نماینده باید از ایشان عذرخواهی کند.

وی در پایان اظهار داشت: در هفته‌های اخیر برخی احکام صادر شده که مشکل دارد، احکامی را برای فرهنگیان صادر کردند و بدون پرداختی دوباره لغو کردند، اینگونه احکام چیزی جز تحریک فرهنگیان نیست.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به او گفت: اینجا تشخیص اینکه اخطار اصل ۷۵ وارد است یا نیست، بررسی دقیق را آقای پورسید انجام می‌دهد که مورد وثوق آقایان است و دو ، سه بار هم بررسی کرده است. متن مذاکرات هم بررسی شده و از لحظه‌ای هم که آقای موسوی لارگانی اشاره کرد، در خارج از صحن بوده به ایشان تذکر دادم.

وی افزود: درخصوص مساله فرهنگیان هم نکته درستی است و ما هم پیگیر هستیم، به هرحال در وضعیت جابه‌جایی دولت چنین اتفاقاتی به وجود می‌آید معمولا و تلاش ما این است که امروز کابینه تمام شود تا سریع‌تر دوستان مستقر شده و این روند موقف شود.

قالیباف درخصوص توهین به یک وزیر پیشنهادی، بیان کرد: وزیر پیشنهادی حتما حق دارد به همان میزان کتبی یا شفاهی از خود دفاع کند و ما هم حتما در خدمت ایشان هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز