خبرگزاری کار ایران

صباغیان بافقی در مخالفت با وزیر پیشنهادی کشور:

ام‌الامراض جامعه اعتیاد است؛ برای خانواده‌های معتاد چه برنامه‌ای دارید؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۹۵۵

نماینده مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی گفت: در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری آمده که فعالیت قاطع علیه مواد مخدر؛ شما برای خانواده‌های معتاد چه برنامه‌ای دارید.

به گزارش خبرنگاران ایلنا، محمدرضا صباغیان بافقی در مخالفت با وزیر پیشنهادی کشور گفت: عرائض من مخالفت با ایشان نیست و ایشان از اعضای انقلاب، متعهد و بنده وجود ایران را در نظام نعمت و خار چشم دشمنان می‌دانم. ما وکلای ملت هستیم؛ طبیعتا باید بررسی کنیم و مواضع تبیین شود. مطالبی هم که عرض میکنم نافی زحمات مسئولین و نقلاط ضعف نظام نیست و قدرت دفاعی عالی داریم و دارای رهبری شجاع و توانمند هستیم.

وی ادامه داد: البته ضعف هایی هم هست که باید تمام شود؛ برنامه‌ای که آقای وحیدی ارائه کردند ۶۶ درصد با اسناد بالادستی منطبق است، برنامه ایشان از انسجام برخوردار است اما دارای سنجش نیست. امروز یکی از مشکلات جامعه ما و ام الامراض، اعتیاد است و پیشگیری و برخورد بر عهده وزارت کشور است و امروز می گویند متولی ندارد در صورتکیه دارد که به معنای فقر و سرقت و ناامنی و قتل و خشونت و خودکشی و رها شدن کودکان کار است. امروز از هر سه ازدواج یکی به طلاق منجر می شود؛ افزایش آمار زندانیان سرریز آن در جامعه است من از آقای وحیدی میخواهم به میدان شوش بروند که در ملاعام شیشه مصرف می شود. شما در کوچه های اطراف ببینید چه خبر است. بیماری سالک همه گیر می شود همه کشور بسیج می شوند برای اعتیاد چه کردیم.

نماینده مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم گفت: در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری آمده که فعالیت قاطع علیه مواد مخدر؛ شما برای خانواده‌های معتاد چه برنامه‌ای دارید. این در برنامه های شما دیده نشده است. باید برای مقابله با ترانزیت مواد مخدر اقداماتی صورت بگیرد. خدا و مردم از شما انتظار دارند که در این زمینه برنامه ریزی کنید. ما امروز می گوییم افزایش طلاق، پرونده‌های دادگاه و شرکت‌های زیان ده و سودهای بالای بانکی، رشوه و رشد اقتصادی منفی، رشد نرخ ارز، افزایش قیمت کالاهای اساسی، فرار مغزها، مشکل کجاست؟ ما باید به مردم پاسخ دهیم. ما به پست‌ها منصوبی جایگاه می دهیم و به جایگاه انتخابی قدرت نمی‌دهند.

وی افزود: شورای شهر و استان دکوری است و نهادهای مردمی در حال تضعیف است؛ شما باید به شوراها قدرت دهید. بخاطر همین است که کشور پیشنهاد نمیکند. وقتی فرمانداران قدرت میگیرد اعمال نفوذ می کنند.  این دفعه نخبگان به صحنه می آیند و مملکت رشد می کند اما نمی شود. شما برای احزاب چه گفتید که مثل رودخانه های فصلی هستند، این ها باید نظام مند شوند. نظام‌ها صنفی قدرت ندارند و اگر کارگر صحبت کند اخراج می شود. فرهنگیان ما یه صنف ندارند به تشکل ها بها دهید. 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز