خبرگزاری کار ایران

قناعتی پس از ثبت نام در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران:

شهر تهران مشکلات اقتصادی فراوانی دارد/ کار عمرانی قابل توجهی در شورای پنجم صورت نگرفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۷۷۹

عضو دوره چهارم شورای شهر تهران گفت: شهر تهران مانند کشور، مشکلات اقتصادی فراوانی دارد، تمام افرادی که می‌خواهند در شورای شهر تهران حضور داشته باشند باید به این فکر باشند که چگونه می‌توان منابع اقتصادی و توسعه پایدار را تامین کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالفضل قناعتی با حضور در ساختمان شماره دو فرمانداری تهران ضمن ثبت نام برای دوره ششم در جمع خبرنگاران گفت: اگر توفیق خدمت باشد، امروز اینجا آمدم تا برای ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران ثبت نام کنم.  همانطور که مستحضر هستید در تهران اگر جزو لیست نباشی سخت است، به همین دلیل در حال پیگیری هستم تا از طریق لیست اصولگرایان وارد شوم. 

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه شهر تهران مانند کشور، مشکلات اقتصادی فراوانی دارد، تمام افرادی که می‌خواهند در شورای شهر تهران حضور داشته باشند باید به این فکر باشند که چگونه می‌توان منابع اقتصادی و توسعه پایدار را تامین کرد چرا که کمک‌های دولت محدود است و نمی‌توان بیش از این انتظار داشت و از طرفی نمی‌خواهیم فشاری به مردم وارد شود؛ پس باید از ظرفیت‌های شهر برای تامین درآمدهای پایدار استفاده کنیم. 

مدیر عامل سابق قرارگاه خاتم الانبیا گفت: اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دوره پنجم بیشتر در حفظ امکانات مبادرت کردند و کار عمرانی قابل توجه‌ای از این مجموعه دیده نشده است به هرحال باید مباحث اقتصادی آن را بررسی کرد تا ببینیم درآمدهای آنها به اندازه نبوده که نتوانستند کاری انجام دهند یا اینکه علت دیگری داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز