خبرگزاری کار ایران

سرتیپ صباحی‌فرد:

قرارگاه پدافند هوایی برای مقابله با هرگونه تهدید آمادگی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۴۶۳

تامین امنیت دفاعی مراکز حیاتی، حساس و مهم کشور از اهداف اصلی قرارگاه پدافند هوایی است و افزایش قدرت دفاعی مستلزم این است که در بهترین وضعیت آمادگی در حوزه پدافند عامل و غیرعامل قرار داشته باشیم.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: تامین امنیت دفاعی مراکز حیاتی، حساس و مهم کشور از اهداف اصلی قرارگاه پدافند هوایی است و افزایش قدرت دفاعی مستلزم این است که در بهترین وضعیت آمادگی در حوزه پدافند عامل و غیرعامل قرار داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد در جمع کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) اظهارداشت: امروز قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با استفاده از کارکنان جوان که تمام مراحل آموزش خود را در همه سطوح در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی داخلی طی کرده‌اند و بهره‌گیری از سامانه‌های کاملا بومی و بدون هیچ‌گونه وابستگی به خارج از کشور ماموریت دفاع از آسمان کشور را به انجام می‌رساند و در بحثسامانه‌های پدافندی هم با اتکا به دانش بومی نیاز خود به سلاح و سامانه را کاملا از داخل کشور تامین می‌کند.

وی افزود: با تلاش بی‌وقفه کارکنان آمادگی قرارگاه پدافند هوایی برای مقابله با هرگونه تهدید در شرایط مطلوبی قرار دارد و این آمادگی باید روزبه‌روز و متناسب با نوع تهدید افزایش یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز