خبرگزاری کار ایران

مدیریت نقش آفرینی و کارآمدی سازمان بسیج کارمندان:

اعزام گروه های محرومیت زدایی کارمندان به مناطق محروم کشور

کد خبر : ۲۱۱۲۷۰

اگر محرومیتی در هرکجای کشور وجود دارد، در مرحله اول باتوجه به جایگاه و ظرفیت قانونی، کارشناسان و مسئولان مطبوع در هر منطقه باید در جهت رفع آن محرومیت اقدام کنند.

مدیریت نقش آفرینی و کارآمدی سازمان بسیج کارمندان از اعزام گروه های محرومیت زدایی کارمندان به مناطق محروم کشور خبرداد.

به گزارش ایلنا، رضا هاشمی پوربا اعلام این خبر اظهار داشت: مدیریت نقش آفرینی و کارآمدی سازمان بسیج کارمندان با هدف استفاده از ظرفیت عظیم قشر کارمند در راستای رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکیل شده است.

وی افزود: یکی از کارکردهایی که بسیج می تواند در نقش آفرینی در انقلاب اسلامی داشته باشد، کمک به رفع محرومیت و خدمت رسانی در مناطق محروم و کم برخوردار روستایی کشور است.

هاشمی پور، عدم اطلاع کافی مسئولان از مناطق محروم و نداشتن دغدغه کافی مسئولان در راستای رفع محرومیت را از مهمترین دلایل وجود محرومیت برشمرد و تصریح کرد: اگر محرومیتی در هرکجای کشور وجود دارد، در مرحله اول باتوجه به جایگاه و ظرفیت قانونی، کارشناسان و مسئولان مطبوع در هر منطقه باید در جهت رفع آن محرومیت اقدام کنند.

مدیریت نقش آفرینی و کارآمدی سازمان بسیج کارمندان تاکید کرد: حضور مسئولان محلی در مناطق محروم و دیدار چهره به چهره با مردم جهت تسریع این محرومیت ها، آموزش نحوه درست مطالبه گری مردم مناطق محروم از مسئولان مربوطه و استفاده از ظرفیت های قانونی، مشاهده محرومیت در کنار مردم، مشارکت مسئولان و کارمندان در تسریع رفع محرومیت و سرلوحه قراردادن کار برای رضای خدا در راستای توسعه همه جانبه، رفاه و آسایش بیشتر مردم از مهمترین اهداف اعزام گروه های محرومیت زدایی کارمندان به مناطق محروم کشور است.

هاشمی پور در پایان اظهار کرد: با توجه به وجود الگوهای خدمات رسانی در بین اقشار مختلف از جمله دانشجویی، دانش آموزی و…، بسیج کارمندان کشور نیز تلاش می کند یک الگوی تخصصی محرومیت زدایی و خدمات رسانی را با هدف ترویج روحیه جهادی با حضور مسئولان، مدیران ارشد، کارمندان ادارات، متخصصان و کارشناسان شاغل در ادارات دولتی، ارائه دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز