خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام تقوی در گفت‌وگو با ایلنا:

خطبه‌های مرحوم دعاگو در جهت روشنگری مردم بود

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۷۸۴

او از قبل از پیروزی انقلاب همراه امام بود و پس از رحلت حضرت امام نیز با ولایتمداری در خط مقام معظم رهبری بود. حجت الاسلام دعاگو بیش از ۲۰ سال امام جمعه و عضو شورای سیاست گذاری ائمه جمعه بود.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گفت: حجت الاسلام دعاگو خطبه‌هایی پرمحتوا در جهت روشنگری مردم داشت.

حجت‌الاسلام تقوی با حضور در مراسم تشیع پیکر حجت الاسلام دعاگو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: آقای دعاگو از چهره‌های انقلابی و یک روحانی پرتلاش، پرجنب‌وجوش و همیشه در صحنه بود.

وی افزود: او از قبل از پیروزی انقلاب همراه امام بود و پس از رحلت حضرت امام نیز با ولایتمداری در خط مقام معظم رهبری بود. حجت الاسلام دعاگو بیش از ۲۰ سال امام جمعه و عضو شورای سیاست گذاری ائمه جمعه بود.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه تاکید کرد: حجت الاسلام دعا گو نیرویی با بینش خوب و خطبه هایی پرمحتوا در جهت روشنگری مردم داشت و در خصوص توصیه به تقوا تلاش‌های بسیار زیادی انجام داد.

تقوی در خصوص ویژگی خطبه‌های مرحوم دعاگو یادآور شد: او تفکری داشت که براساس همان کار را دنبال می‌کرد و خودش می‌گفت که من یک تحلیل گر سیاسی هستم و مسائل را بر اساس بینش خودم تحلیل می کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز