خبرگزاری کار ایران

حاضری در گفت‌وگو با ایلنا:

رفتارهای افراطیون بیش از گذشته تناقضات آنها را تایید می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۰۹۴

این جریان یک بار اعلام می‌کند که اصلاح طلبان مرده‌اند و دیگر پایگاهی ندارند و از سوی دیگر نسبت به دیده شدن و شنیده شدن اظهارات خاتمی ابراز نگرانی می‌کند.

یک فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: افراطیون مجلس بیش از گذشته دچار رفتاهای تناقض آمیز شده‌اند.
علی محمد حاضری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به تذکر ۹ نماینده به وزیر دادگستری نسبت به اجرای حکم ممنوع الخروجی، ممنوع البیانی و ممنوع التصویری خاتمی، آن را بسیار عجیب خواند و گفت: اگر چنین مصوبه‌ای در شورای عالی امنیت ملی وجود داشته باشد، یا علنی است که دستگاه زیربط باید این مساله را اعلام کرده باشد اما اگر این مصوبه محرمانه بوده سوال اینجاست که چرا این عده اساسا چنین موضوعی را مطرح کردند.
وی افزود: طرح این موضوع از سوی افراطیون مجلس در حالی جای سوال دارد، که علنی یا محرمانه بودن یا نبودن آن چندان مشخص نیست.
این فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید بر اینکه به نظر می‌رسد که جریانات افراطی دچار نوعی پارادوکس شده‌اند، تصریح کرد: این جریان یک بار اعلام می‌کند که اصلاح طلبان مرده‌اند و دیگر پایگاهی ندارند و از سوی دیگر نسبت به دیده شدن و شنیده شدن اظهارات خاتمی ابراز نگرانی می‌کند.
وی خطاب به افراطیون مجلس خاطرنشان کرد: شما اگر نسبت به اظهارات خاتمی نگران هستید و احساس ترس می‌کنید، باید اعتراف کنید چراکه این مساله بیش از گذشته رفتارهای تناقض آمیز شما را تایید می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز