خبرگزاری کار ایران

سردار فدوی:

آمادگی رزم با تجسم صحنه واقعی رویارویی شکل و سازمان پیدا کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۳۸۳

یکی از ویژگی‌های سازمان رزم ما که نقطه قوت به شمار می‌آید و در هیچ شرایطی نباید از آن غفلت کنیم، توجه به شاخص‌های کیفی در بُعد آمادگی‌هاست.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر ضرورت توجه به جنبه‌های عینی و ملموس آمادگی رزم در همه مقیاس‌ها تأکید و اهتمام فرماندهان بر عینی کردن جنبه‌های مختلف آمادگی و بهره‌گیری از بهترین شاخص‌های شبیه‌ساز از صحنه‌های عملی، دفاعی و رزمی را یک اولویت دانست.

به گزارش ایلنا، سردار علی فدوی در گردهمایی فرماندهان ارشد و عالیرتبه نیروی دریایی سپاه با ارائه گزارشی اجمالی از دیدارهای ویژه با فرمانده کل قوا و توصیه‌ها و انتظارات ایشان از تیم فرماندهی و مدیریتی نیروی دریایی سپاه، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های سازمان رزم ما که نقطه قوت به شمار می‌آید و در هیچ شرایطی نباید از آن غفلت کنیم، توجه به شاخص‌های کیفی در بُعد آمادگی‌هاست.

وی همچنین بر ضرورت توجه به جنبه‌های عینی و ملموس آمادگی رزم در همه مقیاس‌ها اعم از مقیاس منطقه‌ای، ناوتیپی، ناوگروهی، پایگاهی و دسته‌ای در رسته‌های مختلف، تأکید و اهتمام فرماندهان بر عینی کردن جنبه‌های مختلف آمادگی و بهره‌گیری از بهترین شاخص‌های شبیه‌ساز از صحنه‌های عملی دفاعی و رزمی رایک اولویت توصیف کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه " آمادگی رزم باید با در نظر گرفتن جنبه‌های عینی نبرد و تجسم صحنه واقعی رویارویی شکل و سازمان پیدا کند "، خاطرنشان کرد: زیرساخت رزم و دفاع دریایی چه در وجه متقارن یا نامتقارن آن، مقتضیات خاص خود را دارد و اشراف بر دریا و عملیات دریایی، یکی از پیش شرط های لازم برای درک اهمیت و نوع این زیرساخت‌هاست.

فدوی در پایان اظهار کرد: ارزیابی عملکرد در این حوزه نیز حضور در صحنه، تجربه و اشرافیت خاص خود را طلب می‌کند که بدون ملاحظه اهمیت این موضوع و قائل نشدن شأن و منزلت برای این مؤلفه‌ها، ارزیابی را نیز با خطا مواجه خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز