خبرگزاری کار ایران

دادستان تهران در پاسخ به ایلنا:

معاونت حقوقی رئیس‌جمهور مطالب خلاف واقع «من روحانی هستم» را ارائه نکرده است

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۰۹۱

در پرونده ستاد سوخت، برخی افراد بازداشت هستند و روز گذشته نیز یک نفر بازداشت و درحال حاضر تعداد بازداشتی‌ها به سه نفر رسیده است / پرونده تامین اجتماعی همچنان مفتوح و درحال تحقیقات مقدماتی است گزارش تحقیق و تفحص ۱۴ بخش دارد که درحال رسیدگی است.

دادستان تهران از عدم ارائه مطالب خلاف واقع مستند " من روحانی هستم " از سوی معاونت حقوقی رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس جعفری دولت‌آبادی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرست‌های دادسرای ویژه جرائم قتل و سرپرست دادسرای ویژه جرائم سرقت، در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا، مبنی بر اینکه معاون حقوقی رئیس‌جمهور از دادستانی تقاضای رسیدگی به موضوع مستند " من روحانی هستم " کرده بود، جنابعالی در این حوزه چه اقداماتی را انجام دادید؛ گفت: قرار شد معاونت حقوقی رئیس جمهور مواردی را که مدعی هستند خلاف واقع بوده است را به دادستانی ارائه دهند که تاکنون به ما موارد را تحویل نداده‌اند.

وی در مورد بازداشت(م - ر) مدیر عامل یکی از باشگاه‌های ورزشی اظهار داشت: در پرونده ستاد سوخت، برخی افراد بازداشت هستند که روز گذشته نیز یک نفر بازداشت شد و درحال حاضر تعداد بازداشتی‌ها به سه نفر رسیده است.

دادستان تهران در مورد آخرین وضعیت پرونده مهدی هاشمی نیز بیان کرد: تحقیقات این پرونده رو به پایان است و امیدواریم به زودی به اتمام رسیده و پرونده به دادگاه ارسال شود.

دولت‌آبادی درمورد دادسرای جرائم بین‌الملل و دادسرای انرژی نیز ابراز داشت: دادسرای رسیدگی به جرائم بین‌الملل چند وقتی است که آغاز به کار کرده و فعالیت‌های موفقیت‌آمیزی داشته است اما مشکل ساختمان دادسرای انرژی همچنان حل نشده که امیدواریم به زودی حل شود.

وی درخصوص دادسرای رسیدگی به جرائم ورزشی تصریح کرد: قرار شد در دادسرای فرهنگ و رسانه شعبه‌ای اختصاص دهیم تا مسائلی از جمله مطالب ورزشی که جنبه مجرمانه داشته است، در آنجا رسیدگی شود.

دادستان تهران درباره آخرین وضعیت پرونده تامین اجتماعی یادآور شد: این پرونده ابعاد گسترده‌ای دارد که تحقیقات مقدماتی همچنان ادامه دارد. گزارش تحقیق و تفحص مجلس ۱۴ بخش دارد که هر بخش آن جداگانه در حال رسیدگی است.

وی درمورد حادثه اتوبوس اسکانیا در اتوبان آزادگان که چندی پیش منجر به فوت عده‌ای از شهروندان تهرانی شده بود، خاطرنشان کرد: در این پرونده کارشناسی لازم انجام شده و ۵۰ درصد راننده و ۵۰ درصد شرکتی که اتوبوس را دراختیار داشته مقصر شناخته شده اند. اولیای دم نیز شکایاتی را اظهار کردند و راننده اتوبوس نیز در حال حاضر در بازداشت است.

دولت‌آبادی درخصوص پرونده مرگ ماهی‌های دریاچه فشافویه نیز افزود: این پرونده در دادگاه بخش و تحت رسیدگی است و خوشبختانه کارهای خوبی انجام شده است که اطلاع‌رسانی‌های لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

دادستان تهران در مورد پرونده فردی که اخبار بند ۳۵۰ زندان اوین را در اختیار شبکه بی بی سی می‌گذاشته است نیز گفت: اقدامات خوبی در این پرونده انجام شده است اما تا پایان تحقیقات اطلاع رسانی صورت نخواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز