خبرگزاری کار ایران

اولیاء در گفت‌وگو با ایلنا:

مخالفان دولت به دنبال ایجاد شرایط بازگشت به قدرت هستند / دولت بهانه به دست افراطیون ندهد

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۴۷۰

حاشیه سازان برای دولت از شکست و افتضاحات گذشته‌شان دلخورند و می‌خواهند برای فرار از پاسخگویی، فرافکنی و فرار به جلو بکنند و از هر فرصتی برای منکوب کردن دولت استفاده می‌کنند.

نماینده سابق مجلس با تاکید بر اینکه دولت باید بیشتر از اینها مراقب باشد تا بهانه‌ای به دست مخالفان و افراطیون ندهد، بیان کرد: در حالی که دولت تمام هم و غم خود را برای خروج کشور از شرایط نامناسب گذاشته است، برخی کمر همت بسته‌اند تا دولت شکست بخورد تا شرایط برای بازگشت‌شان به قدرت فراهم بشود.

علی اکبر اولیاء در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص حاشیه‌سازی‌های برخی از اصولگرایان برای جشن زنان نهاد ریاست جمهوری گفت: اینگونه حاشیه سازی ها از سوی کسانی که روزی خود را وکیل‌الدوله می‌نامیدند، بعید نیست.

وی خطاب به دولت اظهار داشت: دوستان دولت تدبیر و امید باید بیشتر از اینها مراقب باشد تا بهانه‌ای به دست مخالفان و افراطیون ندهند. متاسفانه برخی از افراطیون به شدت دولت را در زیر ذره‌بین گذاشته‌اند تا بهانه‌ای کوچک از دولت بگیرند و از کاه، کوه بسازنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اظهارات یکی از این افراد مبنی بر اینکه قصد دارد به زودی فیلم این مراسم را منتشر کند، تصریح کرد: این مراسم، یک مراسم زنانه بوده که به شکل مخفیانه فیلم‌برداری کرده‌اند. این کار، کاری خلاف شرع و اخلاقیات است و این نشاندهنده عدم پایبندی آنها به اخلاق و اصول و شرع است که همواره ادعا کرده‌اند و ادعاهایشان گوش فلک را کر کرده است.

نماینده مردم یزد در مجلس هشتم شورای اسلامی با بیان اینکه کشور گرفتار مشکلات بسیاری در عرصه‌های اقتصادی است، خاطرنشان کرد: در حالی که دولت تمام هم و غم خود را برای خروج کشور از این شرایط گذاشته، برخی کمر همت بسته‌اند تا دولت شکست بخورد تا شرایط برای بازگشت‌شان به قدرت فراهم بشود.

اولیا با تاکید بر اینکه مخالفت‌ها با دولت به نفع ملت نیست، اذعان داشت: البته همانطور که گفتم دولت باید حواسش باشد تا بهانه‌ای به مخافان ندهد و در این باره نیز پاسخگو باشد و صریحا شفاف‌سازی کند و اگر اشتباهی کرده است، بپذیرد.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل مخالفت‌هایی که برخی با دولت انجام می‌دهند، چیست؟ بیان کرد: آنها از شکست و افتضاحات گذشته‌شان دلخورند و می‌خواهند برای فرار از پاسخگویی، فرافکنی و فرار به جلو بکنند و از هر فرصتی برای منکوب کردن دولت استفاده می‌کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: اگر این افراد می‌گویند که ما با اشراف‌گری مخالفیم، پس چرا در زمان دولت آقای احمدی‌نژاد مخالفتی نمی‌کردند؟ آنجا که بریز و بپاش‌ها بیشتر و عیان‌تر بود.

نماینده مردم یزد در مجلس هشتم یادآور شد: البته بازهم تاکید می‌کنم که دولت باید شفاف‌تر و صریح‌تر در این باره صحبت کند و با پاسخ دادن، مخالفانش را خلع سلاح بکند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز