خبرگزاری کار ایران

فخر السادات محتشمی‌پور:

دادگاه تاج زاده ۲۰ اردیبهشت برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۰۸۳

دادگاه ایشان ۲۰ اردیبهشت به اتهام اقدام علیه امنیت ملی تشکیل می‌شود ولی آقای تاج‌زاده اعلام کرده است در دادگاه غیرعلنی حضور پیدا نمی‌کند.

همسر مصطفی تاج‌زاده اعلام کرد که بیستم اردیبهشت‌ماه دادگاه جدیدی برای همسرش به اتهام اقدام علیه امنیت ملی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فخر السادات محتشمی‌پور در حاشیه مراسم ختم هفتم پدر همسر سید محمد خاتمی در خصوص آخرین وضعیت سید مصطفی تاج‌زاده گفت: من در این مدت ملاقات حضوری نداشتم. وی سه سال ونیم است که در زندان است و از آن زمان ۴۱ ماه است که روزه اعتراضی گرفته‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که ایا شما از دولت شکایت می‌کنید؟ تصریح کرد: چرا باید از دولت شکایت کنم؟

خبرنگاری در پاسخ به سوال همسر مصطفی تاج‌زاده بیان کرد: دولت یکی از وعده‌های انتخابی‌اش آزادی زندانیان سیاسی بود که وی خاطر نشان کرد: حتماً دولت در این باره اقداماتی انجام داده و شاید موفق نشده است.

همسر مصطفی تاج‌زاده در خصوص اخرین وضعیت پرونده قضایی همسرش افزود: دادگاه ایشان ۲۰ اردیبهشت به اتهام اقدام علیه امنیت ملی تشکیل می‌شود ولی آقای تاج‌زاده اعلام کرده است در دادگاه غیرعلنی حضور پیدا نمی‌کند.

خبرنگاری در واکنش به صحبت‌های محتشمی‌پور عنوان کرد که همسر شما مردم را به خیابان آورده بود که وی اذعان داشت: همسر من در فردای بعد از انتخابات دستگیر شد. چه طور می‌توان از داخل زندان افراد را به تجمع و حضور در خیابان‌ها دعوت کرد و این در حالی است که ایشان گفته‌اند جای اصلاح طلب‌ها در خیابان نیست و جای آن‌ها در صندوق‌های رای است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز