خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد عالی کانون‌های مساجد در خطبه‌های نمازجمعه:

با تقویت کانون‌های فرهنگی مساجد می‌توانیم در برابر تهاجمات فرهنگی بایستیم

کد خبر : ۱۵۳۴۲۱

بیانات مقام معظم رهبری همیشه کارگشا بوده و توانسته راه‌ها و مسیر درست را به ما نشان دهد. / امسال ۱۵۰۰ کانون در مساجد راه‌اندازی شد. / با حمایت‌های مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری و وزیر ارشاد توانستیم گام‌های جدی را برداریم.

دبیر ستاد عالی کانون‌های مساجد تاکید کرد: در صورت تقویت کانون‌های فرهنگی مساجد می‌توانیم در برابر تهاجمات فرهنگی آمریکا بایستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا سلیمانی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه تهران، با بیان اینکه حضور در نماز جمعه نشانگر ایمان است، به تاسیس ستاد عالی کانون‌های مساجد در سال‌های ابتدایی انقلاب اشاره کرد و گفت: شاید وقتی این نهاد تاسیس شد کسی فکر نمی‌کرد که این کانون، ریشه در تفکر مسجدی بگیرد و از زلال معارف اهل بیت سیراب شود.

مشاور وزیر ارشاد با تاکید بر اینکه اگر کانون‌های فرهنگی تقویت بشود، نقش واقعی مساجد نیز تقویت می شود و کارکردهای واقعی‌اش را نشان می‌دهد، خاطرنشان کرد: در صورت تقویت مساجد و کانون‌های فرهنگی آنها، می‌توانیم در برابر تهاجمات فرهنگی آمریکا بایستیم.

وی با اشاره به تحلیلی از شبکه صدای آمریکا اظهار داشت: در این تحلیل گفته شد که ما برای مبارزه با جمهوری اسلامی سه مشکل داریم؛ اولین مشکل، روحانیت است که در راسش ولایت فقیه است. دوم، بسیج است که در همه در لایه‌های اجتماعی حضور دارد و سوم، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است که مزاحم هستند که این نشان از موفقیت ماست.

سلیمانی با تشکر از بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: بیانات ایشان همیشه کارگشا بوده و توانسته راه‌ها و مسیر درست را به ما نشان دهد.

دبیر ستاد عالی کانون‌های مساجد با بیان اینکه امسال ۱۵۰۰ کانون در مساجد راه‌اندازی شد، اذعان داشت: با حمایت‌های مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری و وزیر ارشاد توانستیم گام‌های جدی را برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز